بهترین اپلیکیشن های تناسب اندام: 9 نرم افزار برتر که به لاغری شما کمک می کند (بخش دوم)

ماه ژانویه آغاز شده است، ماهی که آغاز سال نو میلادی است و امروز، دومین روز سال 2015 می باشد. به همین مناسبت، قصد داریم تا 9 نرم افزار فوق العاده را به شما معرفی کنیم، نرم افزارهایی که به کمک آنها قادر خواهید بود وزن خود را کنترل و تناسب اندام را حفظ کنید. […]

ماه ژانویه آغاز شده است، ماهی که آغاز سال نو میلادی است و امروز، دومین روز سال 2015 می باشد. به همین مناسبت، قصد داریم تا 9 نرم افزار فوق العاده را به شما معرفی کنیم، نرم افزارهایی که به کمک آنها قادر خواهید بود وزن خود را کنترل و تناسب اندام را حفظ کنید. در بخش پایانی هر نرم افزار نیز لینک های دانلود نرم افزار را برایتان قرار داده ایم.بخش اول را می توانید از پست “بهترین اپلیکیشن های تناسب اندام: 9 نرم افزار برتر که به لاغری شما کمک می کند (بخش اول)” مطالعه نمایید. در ادامه نیز می توانید بخش دوم از این مقاله را مطالعه کنید.

Diet Point – Weight Loss

Diet Point - Weight Loss

 نرم افزار Diet Point – Weight Loss، بیش از 130 برنامه ی مختلف رژیمی را در خود دارد و می تواند کمک زیادی به جهت انتخاب صحیح ترین و مناسب ترین برنامه ی رژیمی به شما کند. همچنین، لیست مواد غذایی مورد نیاز برای خرید نیز در این نرم افزار به صورت جداگانه برای هر رژیم قرار داده شده است که ویژگی بسیار خوبی می باشد و اگر خاطرتان باشد، نرم افزار Diet Assistant نیز این ویژگی را در خود دارد با این تفاوت که اپلیکیشن Diet Point – Weight Loss، به شما یاد آوری می کند که وعده ی غذایی بعدی شما چه زمانی خواهد بود.

یکی از ویژگی های دیگری که این نرم افزار در خود دارد، این است که حدود 500 حرکت مختلف را در خود دارد و همراهی این حرکات با رژیم ها می تواند تاثیر محسوسی در رژیم شما داشته باشد، به علاوه اینکه این نرم افزار میزان وزنی را که در این مدت احتمال دارد از شما کم شود را نیز نشان می دهد، در نتیجه، انتخاب برای شما نیز بسیار راحت تر خواهد بود.

و ویزگی آخری که تقریبا در تمامی اپلیکیشن های تناسب اندارم وجود دارد نیز در نرم افزار Diet Point – Weight Loss قرار گرفته است. این ویژگی، همان محاسبه گر میزان چربی بدن یا BMI Calculator می باشد و می تواند متناسب با وزن و قد شما، میزان چربی اضافی بدن را مشخص کند.

Download Links: iOS, Android

Fast Paleo

Fast Paleo

 Fast Paleo، نام نرم افزاری بر پایه ی رژیم غذایی Paleo می باشد و در آن بیش از 4500 نوع از رژیم Paleo قرار گرفته است که می توان از میان آنها، بهترین رژیم را انتخاب کرد. همچنین این رژیم های غذایی در 28 دسته ی اصلی جای گرفته اند که قابلیت های دوست داشتنی ای را به آنها اضافه می کند و هر کدام از آنها، بخش های متفاوتی را در خود دارد.

شاید شما نیز همچون بسیاری از افراد، ندانید که کدام برنامه را از میان 4500 برنامه ی مختلف انتخاب کنید که البته حق دارید! برای این موضوع، این نرم افزار راه کاری دارد و آن، این است که دکمه ی Random را بفشارید تا نرم افزار به صورت خودکار یکی از رژیم های غذایی را برای شما انتخاب کند و بخشی نیز در نرم افزار وجود دارد که می توانید برنامه های غذایی مورد علاقه ی خود را در آن ذخیره کنید.

Download Links: iOS, Android

Weight Watchers

Weight Watchers

نرم افزار Weight Watchers یکی از قدیمی ترین نرم افزار های موجود در بازار می باشد که با شمارشگر میزان کالری مصرفی، کار خود را آغاز کرد اما امروزه بسیار پیشرفته تر شده است. این نرم افزار از نوعی سیستم نقطه ی شروع با نام PointsPlus استفاده می کند تا شما را در کاهش وزن، یاری کند. دانلود این نرم افزار رایگان بوده و می توانید هم اکنون آن را از لینک های قرار داده شده دانلود نمایید اما باید بدانید که برای دسترسی به برنامه ها و فعالیت های اینترنتی خود و همچنین بهره گیری از امکانات کامل این نرم افزار، باید هر سه ماه، مبلغ 29.85 یورو را پرداخت کنید.

پس از پرداخت این هزینه، شما قادر خواهید بود تا روند کاهش وزن، مواد غذایی مصرفی و فعالیت خود را در این نرم افزار مشاهده کنید و یا می توانید در صورت نیاز، از مشاوران و متخصصان Weight Watchers که به صورت 24/7 (24 ساعت هر روز هفته)، با استفاده از سیستم چت آنلاین کمک بگیرید. البته ما خودمان این موضوع را امتحان نکرده ایم اما به نظر نمی رسد که آنها رژیم غذایی خاصی را برای کسانی بیان کنند.

یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار این است که اگر بیرون از خانه هستید و قصد دارید غذا بخورید، می توانید از دیتابیس این نرم افزار که دارای هزاران رستوران محلی در خود می باشد، استفاده کرده و موادی را انتخاب کنید که متناسب با رژیم غذایی شما باشد.

Download Links: iOS, Android

HealthyOut

HealthyOut

 برای شهروندانی که در آمریکا زندگی میکنند، نرم افزار HealthyOut می تواند انتخابی فوق العاده باشد چرا که آنها قادر خواهند بود به وسیله ی آن، غذا را از رستوران ها و مطبخ های محلی آمریکا سفارش دهند و در آن، فیلتر هایی همچون غذای کم کربن، غذای کم چربی، غذای کم کالری و یا غذای پروتئینی، استفاده کنند.

این نرم افزار برای کسانی که در حال انجام رژیم هایی همچون Paleo و Atkins نیز می باشند، پیشنهاد می شود چرا که می توانند متناسب با رژیم غذایی خود، غذا را سفارش دهند.

در واقع نرم افزار HealthyOut، بیشتر بر روی سفارش غذا متناسب با رژیم غذایی شما مناسب می باشد تا استفاده از آن به عنوان یک دستیار تناسب اندام.

Download Link: iOS

همانطور که دیدید، 9 نرم افزار برتر در زمینه ی تناسب اندام یا رژیم غذایی را معرفی کردیم. مهم ترین نکته که در این میان به چشم می خورد، این است که تنها نرم افزار MyFitnessPal که از امکانات مناسبی نیز برخوردار بود، نسخه ی ویندوز فون داشت و شاید دارندگان تلفن های هوشمند سیستم عامل ویندوز فون، این موضوع را دیده باشند.

به هر حال دنیای توسعه دهندگان نرم افزار برای سیستم عامل های iOS و اندروید بسیار بزرگ تر از ویندوز فون می باشد و امیدوارم با عرضه ی ویندوز 10 و تبع آن، نسخه ی موبایل از این ویندوز، شاهد پیشرفت زیادی در زمینه ی اپلیکیشن های ویندوز فون باشیم.

در نهایت، امیدوارم این مطلب مورد پسند شما همراهان همیشگی تکنولوژی نیوز قرار گرفته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال