بهترین محصولات نمایشگاه CES 2015 به روایت تصویر (بخش دوم)

CES 2015، بزرگترین نمایشگاه فن آوری و تکنولوژی جهان می باشد که همه ساله در شهر لاس وگاس و از تارین ششم تا نهم ژانویه برگزار می شود. در این نمایشگاه، شرکت های مختلف سعی می کنند تا محصولات خود را نمایش دهند و به دنبال کسب موقعیت های بهتر می باشند. امسال نیز همانند […]

CES 2015، بزرگترین نمایشگاه فن آوری و تکنولوژی جهان می باشد که همه ساله در شهر لاس وگاس و از تارین ششم تا نهم ژانویه برگزار می شود. در این نمایشگاه، شرکت های مختلف سعی می کنند تا محصولات خود را نمایش دهند و به دنبال کسب موقعیت های بهتر می باشند.

امسال نیز همانند هر سال، اتفاقات زیادی در زمینه های مختلف افتاد اما سالی بزرگ برای گجت ها و اتوموبیل ها بود. در این پست از وب سایت تکنولوژی نیوز، قصد داریم تا بهترین محصولاتی را که در نمایشگاه CES 2015 و در 2 روز اول برگزاری معرفی شدند را در قالب تصویر، به معرفی کنیم.

بخش اول از این مطلب نیز می توانید از پست “بهترین محصولات نمایشگاه CES 2015 به روایت تصویر (بخش اول)” مطالعه نمایید. توجه داشته باشید که این نمایشگاه امروز به پایان خواهد رسید.

Mad Catz L.Y.N.X. 9

Mad Catz L.Y.N.X. 9

این دسته ی بازی، شباهت زیادی با ربات های تبدیل شونده دارد اما حقیقت این است که L.Y.N.X. 9، یک گیم پد بلوتوثی می باشد که برای تلفن های هوشمند اندرویدی ساخته شده است و از آن می توان برای کامپیوتر های شخصی نیز استفاده کرد!

 Alcatel OneTouch PIXI 3

Alcatel OneTouch PIXI 3

تلفن هوشمند جدید آلکاتل، از تلفن های پایین رده ی بازار می باشد که با قیمت بسیار پایینی که دارد، ویژگی های بسیار خوبی داشته و به هنگام خرید می توانید سیستم عامل آن را از میان اندروید، ویندوزفون و فایرفاکس انتخاب کنید!

HTC Desire 826

HTC Desire 826

شایعه شده بود که شرکت HTC در نمایشگاه CES 2015 می خواهد از تلفن هوشمند One M9 رونمایی کند اما این اتفاق نیفتاد و تلفن هوشند Desire 826 معرفی شد.

Nyko Data Bank for PS4

Nyko Data Bank for PS4

Nyko Data Bank یکی حافظه ی جانبی برای ذخیره سازی حجم انبوهی از اطلاعات می باشد که تنها 3.5 اینچ اندازه داشته و برای کنسول Play Station 4 ساخته شده است.

Samsung SUHD TV

Samsung SUHD TV

تلویزیون جدید سامسونگ همچون تلویزیون جدید ال جی، از تکنولوژی Quantom-dot بهره می برد و یک لایه ی کریستالی اضافی را در پشت پنل خود دارد که به هر چه بهتر شدن کیفیت تصاویر منجر می شود.

Philips TV powered by Android Lollipop

Philips TV powered by Android Lollipop

سال گذشته و در نمایشگاه IFA 2014 بود که فیلیپس از تلویزیون های خود با سیستم عامل اندروید رونمایی کرد. حال این شرکت تلویزیون جدید خود را با اندروید آبنبات چوبی به نمایش گذاشته است که مورد استقبال بسیار زیادی نیز قرار گرفته است!

Razer Forge TV

Razer Forge TV

تلویزیون های تحت اینترنت و سروریس های استریم (Streaming) به سرعت در حال فراگیر شدن می باشند. اگر یکی از افرادی هستید که نتوانستید یکی از این دستگاه ها را خریداری نمایید، می توناید محصول جدید Razer را با قابلیت های فوق العاده و توانایی استریم کردن بازی های PC، انتخاب کنید.

Sharp Beyond 4K TV

Sharp Beyond 4K TV

تلویزیون جدید شارپ، یک طراحی بی نظیر و مفهومی با سیستم جدید و پیکسل های جانیشن می باشد که رزولوشن را بالاتر برده است، به قدری بالاتر که شبیه به 8K به نظر می رسد!

Gogoro Smartscooter

Gogoro Smartscooter

موتور های جدید شرکت Gogoro، به صورت کاملا الکترونیکی کار می کنند و قادر خواهند بود مسافت 60 مایل را با یک باتری طی کنند. اما باید بدانید که این باتری ها شارژ نمی شوند و شما مجبورید آنها را در مراکز مربوطه تعویض کنید که البته، تنها 6 ثانیه زمان، برای انجام این کار مورد نیاز است!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال