بهترین اپلیکیشن های تناسب اندام: 9 نرم افزار برتر که به لاغری شما کمک می کند (بخش اول)

ماه ژانویه آغاز شده است، ماهی که آغاز سال نو میلادی است و امروز، دومین روز سال 2015 می باشد. به همین مناسبت، قصد داریم تا 9 نرم افزار فوق العاده را به شما معرفی کنیم، نرم افزارهایی که به کمک آنها قادر خواهید بود وزن خود را کنترل و تناسب اندام را حفظ کنید. […]

ماه ژانویه آغاز شده است، ماهی که آغاز سال نو میلادی است و امروز، دومین روز سال 2015 می باشد. به همین مناسبت، قصد داریم تا 9 نرم افزار فوق العاده را به شما معرفی کنیم، نرم افزارهایی که به کمک آنها قادر خواهید بود وزن خود را کنترل و تناسب اندام را حفظ کنید. در بخش پایانی هر نرم افزار نیز لینک های دانلود نرم افزار را برایتان قرار داده ایم. با ما همراه باشید.

MyFitnessPal

 MyFitnessPal

نرم افزار MyFitnessPal یکی از نرم افزار های بسیار خوب در این زمینه می باشد که وظیفه و ساختار کلی آن، شمارش میزان مصرفی کالری شما در طول روز می باشد. این نرم افزار دیتابیسی قوی و بزرگ دارد و هم اکنون میزان کالری موجود در 4 میلیون ماده ی غدایی مختلف، در این نرم افزار ذخیره شده است. در ابتدا، شما باید اطلاعاتی را در رابطه با خودتان بنویسید، اطلاعاتی همچون وزن، قد، سن، وزن نهایی که به دنبال ان هستید و البته میزن کالری ای که میخواهید در هر هفته بسوزایند.

پس از وارد کردن اطلاعات مورد نظر، شما این نرم افزار یک برنامه ی شخصی سازی شده را به شما ارائه می دهد که به کمک آن، می توانید به کاهش وزن خود بپردازید و در کنار آن، روند کاهش وزن خود را کنترل کنید. نرم افزار MyFitnessPal می تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای افرادی باشد که به دنبال استفاده از نرم افزار های رایگان هستند و نمی خواهند به صورت ماهانه، مبلغی را بابت سرویس های Watchers و Slimming World پرداخت کنند.

Download Links: iOS, Android, Windows Phone

Diet Assistant – Weight Loss

 Diet Assistant - Weight Loss

نرم افزار Diet Assistant – Weight Loss نیز یکی دیگر از نرم افزار های رایگانی می باشد که به شما کمک زیادی می کند تا رژیمی مناسب را داشته باشید و برای این کار، برنامه ی غذایی مناسبی را ارائه می دهد که شما می توانید به دلخواه، آن را از میان سبزیجات، پروتئین ها، ماهی ها و مواد غذایی دیگر انتخاب کنید.

همانند نرم افزار MyFitnessPal، لازم است اطلاعات ابتدایی را در نرم افزار Diet Assistant – Weight Loss ثبت کنید و پس از آن، می توانید توانایی این نرم افزار را در رابطه با کنترل رژیم خود را مشاهده نمایید.

یکی از ویژگی های این نرم افزار، این است که در ان، بنا به برنامه های غدایی مختلف، لیست های خرید مختلفی قرار داده شده است که می توانید از انها استفاده کنید. همچنین، امکانات جانبی خوبی در این نرم افزار قرار گرفته است که از میان آنها می توان به محاسبه گر میزان کالری و نمودار پیشرفت رژیم، اشاره کرد.

 

Download Links: iOS, Android

My Diet Coach

 My Diet Coach

نرم افزار My Diet Coach در نسخه ی رایگان خود سه ویژگی و مشخصه ی اصلی را در خود جای داده است که شامل یادآوری ها، عکس های انگیزشی و نکات استقامتی می شوند و در نسخه ی پولی یا Pro، دو ویژگی دیگر “دکمه ی فرار از ولع مصرف مواد غذایی” و “نمودار وزن” نیز دیده می شوند.

امکاناتی همچون دفترچه ی رژیم روزانه، محاسبه گر میزان چربی بدن و شمارشگر کالری نیز از امکانات دیگری هستند که می توانید آنها را در این نرم افزار بیابید اما چیزی که این نرم افزار بر روی آن ایستادگی می کند، رفتار های انگیزشی می باشد، رفتار و برنامه هایی که این نرم افزار در خود دارد تا شما را تحریک به پایبندی به رژیم غذایی خود کند.

این نرم افزار نیز ویژگی های خوبی را در خود دارد اما به علت اینکه نسخه ی Pro آن نیاز به پرداخت هزینه دارد، شاید بسیاری از افراد به دنبال کار کردن با آن نباشند.

Download Links: iOS, Android

Nutrino

 Nutrino

نرم افزار Nutrino که تنها برای سیستم عامل iOS عرضه شده است، به دنبال پاسخ دادن به سوالات شما پیرامون موضوع اینکه “چه چیزی را باید بخوریم” می باشید و تمرکز خود را بیشتر بر روی این موضوع قرار داده است تا ارائه ی یک چارت رژیمی دوره ای.

کارایی نرم افزار Nutrino زمانی محسوس است که شما نمی دانید چه چیزی را بخورید و نمی دانید که باید کدام ماده ی غذایی را از خوراک خود حذف کنید. این نرم افزار می تواند وعده های غذایی مورد نیاز شما را نیز مشخص کرده و به شما در انتخاب آنها کمک کند.

یکی دیگر از بخش های جالب این نرم افزار، این است که می توانید به کمک آن، از آخرین اخبار و تحقیقات پیرامون ماده های غذایی با خبر شوید که شاید برای بسیاری از افراد جالب باشد. اما جذاب ترین بخش این نرم افزار، هماهنگی کامل آن با نرم افزار رسمی شرکت اپل، نرم افزار Health App می باشد که هر دو قابلیت یکپارچه سازی را در خود داشته و می توانید به کمک آنها، به صورت مشروح تری از میزان وزن خود و پیشرفت رژیم غذایی خود با خبر شوید.

Download Links: iOS

The Complete 5:2 Diet

 The Complete 5-2 Diet

نرم افزار فوق العاده ی The Complete 5:2 Diet به شما پیشنهاد می دهد که مصرف کالری در 5 روز از هفته، برای آفایان 2500 کالری و برای خانم ها 2000 کالری باشد و دو روز دیگر، آقایان مجاز به مصرف تنها 600 و خانم ها 500 کالری می باشند. مواد غذایی ای که شما مصرف می کنید، به هیچ وجه مهم نیست اما نباید میزان کالری آن از میزان مشخص شده تجاوز کند.

نرم افزار های زیادی در رابطه با چنین رژیم های غذایی ای وجود دارند که برنامه هایی را برای 4 هفته ارائه می دهند و در کنار آن، تمرینات مورد نیازی که باید انجام دهید را نیز نمایش می دهند.

اما این نرم افزار، بیش از 140 دستور رژیم مختلف را در خود دارد که حتی می توانید در آن، رژیمی را انتخاب کنید که دارای 6 وعده ی غذایی می باشد. همچنین برای بخش تمریانت و ورزش ها نیز، سازندگان ویدئو هایی را برای شما قرار داده اند که به کمک آنها می توانید از عملکرد درست و صحیح تمرینات مطلع شوید.

نرم افزار The Complete 5:2 Diet همچون اپلیکیشن های دیگر نیز دارای شمارشگر کالری، محاسبه گر میزان چربی بدن و محاسبه گر میزان سوخت و ساز پایه می باشد اما به شما اجازه نمی دهد که تمرینات دلخواه خود را در آن وارد نمایید.

Download Links: iOS, Andorid

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال