به زودی قادر خواهید بود به کمک ایکس باکس وان خود، از بازی ها عکس بگیرید

قابلیت های بسیار زیادی در کنسول نسل هشتمی ایکس باکس وان قرار گرفته است و کاربران قادر خواهند بود تا بازی خود را به صورت زنده فیلم گرفته و آن را به صورت زنده و آنلاین، برای دوستان خود به نمایش بگذارند. اما اگر بخواهید که در هنگام بازی، از محیط بازی خود عکس بگیرید، […]

قابلیت های بسیار زیادی در کنسول نسل هشتمی ایکس باکس وان قرار گرفته است و کاربران قادر خواهند بود تا بازی خود را به صورت زنده فیلم گرفته و آن را به صورت زنده و آنلاین، برای دوستان خود به نمایش بگذارند.

اما اگر بخواهید که در هنگام بازی، از محیط بازی خود عکس بگیرید، باید بگوییم که در کمال تعجب، این قابلیت در ایکس باکس وان وجود ندارد اما قرار است به زودی به آن اضافه شود. بالاخره پس از ماه ها وعده و انتظار، مدیر عامل بخش ایکس باکس شرکت مایکروسافت، آقای Phil Spencer، تصویری منتشر کرده است که در آن، عمل عکس برداری از محیط یک بازی توسط ایکس باکس وان و توانایی به اشتراک گذاری آن نشان داده شده است. البته وی اعلام کرده سات که این تنها یک پیش نمایش می باشد و هنوز نسخه ی نهایی آماده نشده است، پس نباید به این تصویر به عنوان خروجی نهایی نگاه کرد.

این موضوع می تواند بازخورد های بسیار داشته و افراد بسیار زیادی را به سوی خود جذب کند چرا که قابلیت جذابی می باشد و از سوی دیگر، برای برخی از گیمر ها این امکان را فراهم می آورد که برای نشان دادن و ثابت کردن امتیاز خود، دیگر نیازی به آوردن عکس ها و دلایل محکم نباشد!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال