به نظر می رسد ساعت هوشمند G Watch R2، اولین ساعت هوشمندی خواهد بود که از 4G پشتیبانی می کند!

ساعت هوشمند LG با نام G Watch R چندی پیش عرضه شد و پس از موفقیت هایی که به دست آورد، شایعاتی در رابطه با عرضه شدن G Watch R2 منتشر شدند که نشان می دهد این ساعت هوشمند از شبکه ی 4G LTE پشتیبانی خواهد کرد. حال شایعات جدیدی نیز منتشر شده است که به […]

ساعت هوشمند LG با نام G Watch R چندی پیش عرضه شد و پس از موفقیت هایی که به دست آورد، شایعاتی در رابطه با عرضه شدن G Watch R2 منتشر شدند که نشان می دهد این ساعت هوشمند از شبکه ی 4G LTE پشتیبانی خواهد کرد.

حال شایعات جدیدی نیز منتشر شده است که به شایعات قبلی دامن می زند و اعلام می کند که LG در کنگره ی جهانی موبایل که در ماه مارس برگزار می شود قرار است این ساعت هوشمند را معرفی کند. به تازگی ساعت هوشمند سامسونگ با نام Gear S معرفی شده است که شبکه ی 3G پشتیبانی می کند و قرار است به زودی عرضه شود اما خبر اینکه ساعت هوشمندی با پشتیبانی از شبکه ی 4G عرضه شود، یک گام و موفقیت بسیار بزرگ در دنیای ساعت های هوشمند می باشد که همواره ال جی، در این فن آوری ها پیشگام بوده است. مسئله ی مهمی که به وجود می آید، میزان مصرف باتری است که شبکه ی 4G باتری زیادی مصرف می کند. البته G Watch R که پیشتر عرضه شده است، بهترین عملکرد را طبق آمار، در بین ساعت های هوشمند از نظر مصرف باتری داشته است.

نکته ی جالب توجهی در این میان وجود دارد و آن، این است که ساعت هوشمند اپل قرار است در ماه مارس عرضه شود. تا آن زمان نیز گوگل قول بهینه کردن سیستم عامل Android Wear را داده است. به همین دلیل، G Watch R2 می تواند یک رقیب بسیار جدی برای ساعت هوشمند اپل باشد.

باید صبر کرد و دید که آیا این شایعه حقیقت دارد یا نه و اگر حقیقت داشته باشد، کار برای سایر شرکت های تولید کننده ی ساعت های هوشمند بسیار سخت خواهد بود.

لینک کوتاه | منبع : Pocket-Lint

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال