بیست بازی برتر Raptr ژوئن 2014

تغییرات قابل توجهی در 20 بازی برتر لیست بازی های کامپیوتری در ماه ژوئن دیده می شود. شرکت Raptr که خدمات بازی های کامپیوتری از جمله به روزرسانی درایور ها، استریم بازی و بهینه سازی تنظیمات را فراهم می کند، مدت زمان  صرف شده برای هر بازی توسط افراد مختلف را ثبت کرده و آن ها […]

تغییرات قابل توجهی در 20 بازی برتر لیست بازی های کامپیوتری در ماه ژوئن دیده می شود. شرکت Raptr که خدمات بازی های کامپیوتری از جمله به روزرسانی درایور ها، استریم بازی و بهینه سازی تنظیمات را فراهم می کند، مدت زمان  صرف شده برای هر بازی توسط افراد مختلف را ثبت کرده و آن ها را در لیستی ماهانه به نمایش می گذارد. زمانی که آمار فروش را کنار بگذاریم، این لیست محبوبیت بازی ها را از طریق ساعت های سپری شده در هر بازی توسط بازیکنان را نشان می دهد و نه فقط تعداد بازیکنان.

raptr-caas-most_played_june_2014

شاید جالب ترین تغیر جایگاه در این لیست برای Battlefield 3 باشد. شاید این تغییر ناگهانی به دلیل برنامه ی “On The House” شرکت تولید کننده ی بازی های رایانه ای EA باشد که باعث شده این بازی که برای سه سال قبل است، نسبت به یک ماه گذشته 30 رتبه بالاتر رفته و از رتبه 42 به رتبه 12ام برسد. در همین زمان بازی Battlefield 4 نیز از جایگاه 7 به 10 سقوط پیدا کرده است. اما گذشته از شوخی، این توضیحات نشان دهنده ی تعداد قابل توجه کاربران بازی های شرکت EA است که به زودی به Battlefield Franchise (بازی بعدی از سری بتلفیلد) علاقمند خواهند شد.

بازی Watch Dogs با پشت سرگذاشتن 11جایگاه، از 19 به 8 صعود کرده که تعجب آور است اما در واقع این تغییر توسط Raptr پیش بینی شده بود. سورپرایز بزرگتر، جایگاه بالای آن در آخرین رتبه بندی در27ام ماه مه است. میزان استفاده آن در مدت چند روز تقریبا به اندازه Team Fortress 2 بوده است.

و در نهایت بازی پر طرفدار League of Legends هنوز هم مقام اول خود را حفظ کرده و این در حالی است که زمان بازی آن دوبرابر DOTA2 (در مقام دوم) است.

لینک کوتاه | منبع : pcper

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال