تاثیر نوشیدن قهوه در پیشگیری از دیابت نوع 2

طی پژوهشی که به تازگی در دانشگاه صنعتی چالمرز و دانشگاه Umea سوئد درباره تاثیر قهوه روی بیماری دیابت انجام شده 842 داوطلب شرکت نموده اند. این کشور بالاترین آمار مصرف قهوه فیلتر شده در سراسر جهان را دارد . طبق نتایج بدست آمده در این مطالعه مصرف قهوه فیلتر شده ریسک ابتلای افراد به […]

طی پژوهشی که به تازگی در دانشگاه صنعتی چالمرز و دانشگاه Umea سوئد درباره تاثیر قهوه روی بیماری دیابت انجام شده 842 داوطلب شرکت نموده اند. این کشور بالاترین آمار مصرف قهوه فیلتر شده در سراسر جهان را دارد . طبق نتایج بدست آمده در این مطالعه مصرف قهوه فیلتر شده ریسک ابتلای افراد به دیابت نوع 2 را به طرز چشمگیری کاهش می دهد.

به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز ، در کشور سوئد آمار 7 درصدی مبتلایان به دیابت نوع 2 توجه پژوهشگران را به یافتن روشهای پیشگیری از این بیماری جلب نموده است. نام اسپرسو و قهوه فیلتر شده دریک ردیف قرار گرفته و تفاوتهای جزئی بین آنها وجود دارد. این احتمال مطرح می باشد که این نوع قهوه در بدن بر مولکولهایی تاثیرگذار است که سطح قند خون را تعیین می کند. جهت مشاهده دیگر خبرها به صفحه اخبار پزشکی مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال