تاخیر در عرضه ی اندروید لالی پاپ برای نسخه های گوگل پلی اچ تی سی وان ام 7 و ام 8

اگر اچ تی سی وان ام 7 و ام 8 نسخه ی گوگل پلی دارید و منتظر آپدیت لالی پاپ بودید متاسفانه باید بازهم صبر کنید. گفته شده بود این دستگاه جمعه ای که گذشت آپدیت خواهد شد و اگر این اتفاق می افتاد این دو تلفن هوشمند اولین دستگاه های گوگل پلی بودند که […]

اگر اچ تی سی وان ام 7 و ام 8 نسخه ی گوگل پلی دارید و منتظر آپدیت لالی پاپ بودید متاسفانه باید بازهم صبر کنید. گفته شده بود این دستگاه جمعه ای که گذشت آپدیت خواهد شد و اگر این اتفاق می افتاد این دو تلفن هوشمند اولین دستگاه های گوگل پلی بودند که آپدیت لالی پاپ دریافت می کردند.

خبر عدم آپدیت شدن این دو دستگاه را Mo Versi مدیر بخش محصولات اچ تی سی در اکانت توییتر خود اعلام کرد. به نظر می رسد اچ تی سی باعث این تاخیر نبوده است، او اظهار داشته که روز دوشنبه نرم افزار برای تایید گوگل ارسال شده است. اما ظاهرا گوگل خواهان ایجاد تغییراتی بوده و اکنون اچ تی سی قادر به اعلام زمان دقیق آپدیتش نیست.

با اینکه اطلاعات دقیقی از عدم ارائه ی به موقع آپدیت این دستگاه نداریم، انتظار می رود این مشکل از باگ هایی بوده که نکسوس ها را به کارخانه بازمیگرداند. یکی از بزرگترین ایرادات لالی پاپ در نکسوس جلوگیری از نوشتن پیام متنی است.

اچ تی سی از پیش نیز گفته بود که بعد از عرضه ی اندروید لالی پاپ 90 روز زمان می خواهد تا تلفن های هوشمندش را به اندروید جدید آپدیت کند.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال