تا سال 2015 باید منتظر تبلت های آندرویدی اینتل باشیم

بنابر گزارشات منتشر شده، تبلت های Broadwell و Skylake اینتل که برای دستگاه های رده بالای آندرویدی هستند در سال 2015 عرضه خواهند شد. اینتل در اواخر سال 2014 عرضه ی پردازنده های Bay Trail-T و Bay Trail M را آغاز می نماید و انتظار می رود گجت های که با این پردازنده ها عرضه میشوند، قیمتی […]

بنابر گزارشات منتشر شده، تبلت های Broadwell و Skylake اینتل که برای دستگاه های رده بالای آندرویدی هستند در سال 2015 عرضه خواهند شد.

اینتل در اواخر سال 2014 عرضه ی پردازنده های Bay Trail-T و Bay Trail M را آغاز می نماید و انتظار می رود گجت های که با این پردازنده ها عرضه میشوند، قیمتی بین 179 دلار تا 249 دلار داشته باشند.

در سال 2015 همچنین تبلتهایی با پردازنده های Cherry Trail، نسل بعدی پردازنده های Atom اینتل در بازار حضور پیدا خواهد کرد.

نقشه ی راه اینتل نشان دهنده ی اهداف بزرگ شرکت در بازار تبلت های آندروید در سال آتی است. در کنار تبلت های Cherry Trail شرکت تبلت های پایین رده ی Braswell را معرفی می کند که قیمت پایینتری نسبت به آنها خواهند داشت. تبلت های Braswell با معماری 14 نانومتری طراحی خواهند شد و مصرف بسیار بهینه ای خواهند داشت.

اگر بتوان به شایعات منتشر شده درباره ی این کمپانی استناد، کرد تبلت های جدید دو تکه (با داک جدا شونده) خواهند بود، کمتر از 10 میلی متر قطر خواهند داشت، همچنین اندازه ی احتمالی صفحه نمایش این تبلت ها از 9.6 اینچ تا 12.5  بوده و دارای حافظه ی رم 4 گیگابایتی، حافظه ی داخلی 32 گیگابایتی، یک هارد SSD بصورت آپشن جداگانه و یک باتری با عمر حدودی 8 ساعت خواهند بود.

انتظار می رود این تبلت های قدرتمند قیمتی از حدود 299 دلار تا 499 دلار داشته باشند و شاید یک ماه دیگر به طور رسمی معرفی شوند.

البته ممکن است در روند تکامل تغییراتی در ویژگی های این تبلت ها و قیمت آنها به وجود بیاید، بنابراین باید منتظر معرفی رسمی این تبلت ها باشیم.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال