تا پایان سال کلیه روستاها به اینترنت پهن باند دسترسی پیدا خواهند کرد

ارتباطات زیرساخت از دسترسی کلیه روستاهای کشور به اینترنت پهن باند تا پایان سال خبر داد. نائب رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: این توسعه از اهداف مهم این شرکت در سال جاری خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، ارتباطات زیرساخت در تلاش برای افزایش همبستگی میان توسعه دیجیتال و جهش تولید، […]

ارتباطات زیرساخت از دسترسی کلیه روستاهای کشور به اینترنت پهن باند تا پایان سال خبر داد. نائب رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: این توسعه از اهداف مهم این شرکت در سال جاری خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، ارتباطات زیرساخت در تلاش برای افزایش همبستگی میان توسعه دیجیتال و جهش تولید، از اهداف این سازمان در دسترسی کلیه روستاها به اینترنت پهن باند خبر داد. سجاد بنابی، نائب رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت افزود: تحول دیجیتال حاصل ازتباط صنعت ICT با سایر صنایع در حوزه های دیگر توسعه و تولید خواهد بود. نمونه هایی از این تحول را می توان در بهبود کارایی بواسطه هوش مصنوعی و یا استفاده از اینترنت اشیاء در صنایع را نام برد.

ارتباطات زیرساخت اهداف این سازمان در سال 99 را دسترسی به اینترنت پهن باند در کلیه روستاها تا پایان سال، گسترش زیرساخت ارتباطی در بخش Backbone، پیاده‌سازی فناوری‌های 5G، VDSL و FTTH توسط بخش شبکه ملی ارتباطات نام برد. اهداف دیگر این شرکت نیز توسعه مراکز تبادل ترافیک داده (IXP) در کل کشور و پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی بومی خواهد بود. شرکت ارتباطات زیرساخت تلاش دارد تا با نوسازی و به سازی تجهیزات زیرساخت ارتباطی، بستر مناسبی برای صادرات محصولات و خدمات فضای مجازی و شرکت های دانش بنیان در ارتباطات بین المللی بنا کند. بنابی در پایان عنوان کرد که این اهداف به تنهایی و بدون نیاز به سایر بخش ها و سازمان های کشور تحقق نخواهد پذیرفت و وزارت ارتباطات به همکاری سایر بخش ها نیز نیاز دارد تا بتواند این اهداف را پیاده سازی کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال