تا 74% تخفیف در خرید کارت های حافظه microSD از آمازون

HTC احتمالا از طریق اضافه کردن اسلات میکرو اس دی به مدل جدید پرچمدار خود یعنی (HTC One (M8، بازار کارت حافظه microSD را داغ کرده است! دارندگان این دستگاه که به حافظه بیشتری نیاز دارند، می توانند یک کارت حافظه میکرو اس دی را در اسلات قرار داده و بلافاصله فضای ذخیره بیشتری برای […]

HTC احتمالا از طریق اضافه کردن اسلات میکرو اس دی به مدل جدید پرچمدار خود یعنی (HTC One (M8، بازار کارت حافظه microSD را داغ کرده است!

دارندگان این دستگاه که به حافظه بیشتری نیاز دارند، می توانند یک کارت حافظه میکرو اس دی را در اسلات قرار داده و بلافاصله فضای ذخیره بیشتری برای عکس ها، آهنگ ها و ویدئوهای خود اضافه کنند. فرض کنید که دستگاه شما یک اسلات میکرو اس دی دارد ولی شما کارت حافظه میکرو اس دی ندارید، و یا ممکن است نسبتا گران باشد و امکان خرید نداشته باشید. در این صورت چه کاری می توانید انجام دهید؟

خرده فروش آنلاین آمازون قیمت کارت حافظه های میکرو اس دی را تا 74% کاهش داده است. کارت 16 گیگابایتی شرکت SanDisk سری Ultra با قیمت 11.12 دلار به فروش می رسد، در حالی که که قبلا 19.99 دلار بوده است که این به معنی یک تخفیف 44 درصدی می باشد.

شما می توانید به میزان 74 درصد در خرید کارت 32GB سن دیسک صرفه جویی کنید و با قیمت 18.40 دلار صاحب این کارت حافظه شوید که قیمت معمول آن 69.99 دلار است.

و نهایتا کارت حافظه 64 گیگابایت نیز با تخفیف 63 درصدی ، به قیمت 36.95 دلار عرضه می شود که معمولا 99.99 دلار قیمت دارد. لازم به ذکر است که با سفارش بیش از 35 دلار، ارسال کالا به صورت رایگان انجام می گیرد.

اگر شما به حافظه اضافی بر روی گوشی یا تبلت خود نیاز دارید، این بهترین فرصت برای بهره مندی از فروش ویژه ی آمازون است.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال