تبلت های Galaxy Tab S سامسونگ تا ماه آوریل به اندروید 5 آبنبات چوبی ارتقا پیدا خواهند کرد

جدید ترین تبلت های مجهز به صفحه نمایش Super AMOLED سامسونگ، Galaxy tab S 8.4 و Galaxy Tab S 10.1، که اکنون گل سرسبد خانواده ی تبلت های این شرکت و حتی می توان گفت بهترین تبلت ها در کل بازار، هستند. طراحی بسیار زیبا، ضخامت بسیار کم در کنار وزن کم و سخت افزاری قدرتمند […]

جدید ترین تبلت های مجهز به صفحه نمایش Super AMOLED سامسونگ، Galaxy tab S 8.4 و Galaxy Tab S 10.1، که اکنون گل سرسبد خانواده ی تبلت های این شرکت و حتی می توان گفت بهترین تبلت ها در کل بازار، هستند. طراحی بسیار زیبا، ضخامت بسیار کم در کنار وزن کم و سخت افزاری قدرتمند که همگی این ویژگی ها در کنار بهترین صفحه ی نمایش حال حاضر در دنیای تبلت ها قرار گرفته اند، این خانواده را به بهترین تبدیل کرده است.

تمامی کاربرانی که از این تبلت های خوش ساخت استفاده میکنند، حتما خوشحال خواهند شد که تبلت خوش دستشان اندروید 5 را دریافت خواهد کرد. اندروید 5 برای این تبلت ها با طراحی جدید و کاملا متفاوت در کنار رابط کاربری به روز شده ی TouchWiz، عرضه خواهد شد. در طراحی جدید رابط کاربری ساسونگ، از رنگ سفید در پس زمینه ها، استفاده ی بیشتری شده است.

این به روز رسانی در ماه مارس یا نهایتا ماه آوریل برای هر دو مدل انجام خواهد شد. ممکن است ابتدا فقط برخی کشور ها قادر به دریافت این بسته ی به روز رسانی باشند، اما رفته رفته و با گذشت زمان تمامی کشور ها به روز رسانی را دریافت خواهند کرد. این به این معنی است که اگر کسی خوش شانس نباشد، ممکن است دیرتر از این به روز رسانی لذت ببرید!

Captur55e

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال