تست باتری آیفون 6 پلاس

اپل در مراسم معرفی آیفون 6 و 6پلاس، ضمن تاکید بر ظرفیت زیاد باتری آیفون 6 پلاس (2915 میلی آمپر ساعت) با نمایش تصویر زیر ارقام 24 ساعت، 12 ساعت و 14 ساعت را برای عمر باتری این فبلت در حالت استفاده برای مکالمه تلفنی در شبکه 3G، وبگردی و تماشای ویدئو عنوان کرد. اما همانطور […]

اپل در مراسم معرفی آیفون 6 و 6پلاس، ضمن تاکید بر ظرفیت زیاد باتری آیفون 6 پلاس (2915 میلی آمپر ساعت) با نمایش تصویر زیر ارقام 24 ساعت، 12 ساعت و 14 ساعت را برای عمر باتری این فبلت در حالت استفاده برای مکالمه تلفنی در شبکه 3G، وبگردی و تماشای ویدئو عنوان کرد.

اما همانطور که در تست باتری آیفون 6 دیدیم، در آیفون 6 پلاس نیز بجز مکالمه تلفنی تقریبا هیچ یک از اعداد ارائه شده آنچنان نزدیک به واقعیت نیستند!

iphone-6-plus-battery

براساس بررسی انجام شده توسط وبسایت GSMarena، عمر باتری این تلفن هوشمند در حالت مکالمه تلفنی 23 ساعت و 49 دقیقه بوده است که رقم بسیار خوبی به شمار میرود و تنها 11 دقیقه از زمان اعلام شده توسط خود اپل پایینتر است.

اما در تست وبگردی، آیفون 6 پلاس تنها 9 ساعت و 5 دقیقه دوام آورده است که 3 ساعت از زمان اعلام شده توسط اپل برای آن کمتر است.

در پخش ویدئو نیز با حدود 2 ساعت و 45 دقیقه کمتر از زمان اعلام شده توسط اپل، این تلفن هوشمند تنها قادر به پخش 11 ساعت و 15 دقیقه ویدئو بصورت یکسره بوده است.

درنهایت با در نظر گرفتن زمان آماده باش، این تلفن هوشمند با یک ساعت استفاده روزانه برای هر کدام از تست ها (یک ساعت تماس تلفنی، یک ساعت وبگردی و یک ساعت پخش ویدئو) توانسته است تا 79 ساعت روشن بماند.

این یعنی شما در یک حالت مصرف عادی، 1 روز دیرتر از آیفون 6 نیاز به شارژ آیفون 6 پلاس خواهید داشت.

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال