تست باتری تبلت جدید گوگل؛ HTC Nexus 9

تبلت گوگل نکسوس 9 که به تازگی معرفی شده است، به عنوان اولین تبلت با پردازنده 64 بیتی انویدیا Tegra K1 و اولین تبلت با اندروید 5 (آبنبات چوبی) دارای مشخصات سخت افزاری و طراحی کاملا حرفه ای میباشد که آن را به عنوان یکی از بهترین تبلت های بازار مطرح میکند. کافیست بنچمارک های زیر را […]

تبلت گوگل نکسوس 9 که به تازگی معرفی شده است، به عنوان اولین تبلت با پردازنده 64 بیتی انویدیا Tegra K1 و اولین تبلت با اندروید 5 (آبنبات چوبی) دارای مشخصات سخت افزاری و طراحی کاملا حرفه ای میباشد که آن را به عنوان یکی از بهترین تبلت های بازار مطرح میکند.

کافیست بنچمارک های زیر را برای مقایسه با سایر پرچمداران اندرویدی مشاهده کنید:

nexus-9-benchmark

 

درحالی که شاید تاکنون امتیاز بالای 50 هزار توسط هیچ دستگاه اندرویدی دیگری در تست AnTuTu کسب نشده بود، نکسوس 9 توانست به لطف پردازنده ی بسیار قدرتمند 64 بیتی اش به رکورد بالای 60 هزار دست یابد.

با وجود این قدرت پردازشی بسیار بالا (مخصوصا در بخش پردازنده گرافیکی به لطف پردازنده ی 192 هسته ای انویدیا)، نمایشگر 8.9 اینچی با رزولوشن 1536 × 2048 پیکسل، شاید تنها یک باتری 6700 میلی آمپر (و بالاتر) باشد که بتواند برای چند ساعت این تبلت را پشتیبانی کند.

اما گوگل و اچ تی سی در این زمینه نیز خوب کار کرده اند و شاهد عمر باتری نزدیک به 12 ساعته در پخش ویدئو و نزدیک به 10 ساعت در تست وبگردی با WiFi هستیم که برای یک پرچمدار اعداد قابل قبولی هستند.

گوگل همچنین حالت ذخیره باتری را نیز در این تبلت اضافه کرده تا از طریق آن بتوان برای مدت بیشتری از تبلت استفاده کرد.

گفتنی است این تبلت با شارژر مخصوص خود، در زمان 3 ساعت و نیم بصورت کامل شارژ میشود که این زمان نیز برای یک تبلت با این حجم باتری بنظر مناسب می آید.

با این وجود نظر شما درباره این تبلت قدرتمند چیست؟ آیا درصورت ورود به بازار داخل کشور، شما یکی از خریدارانش خواهید بود؟

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال