تست باتری Google Nexus 6 نیز منتشر شد

با اینکه نکسوس 6 به عنوانی یک فبلت قدرتمند و همه فن حریف شناخته میشود (مخصوصا به خاطر پردازنده قدرتمندش)، اما موتورولا در ساخت آن عالی عمل نکرده که البته شاید قسمتی از این موضوع به خود گوگل بازگردد. یکی از موارد مهمی که باید در نظر گرفته میشد، حجم باتری در مقابل مصرف برق […]

با اینکه نکسوس 6 به عنوانی یک فبلت قدرتمند و همه فن حریف شناخته میشود (مخصوصا به خاطر پردازنده قدرتمندش)، اما موتورولا در ساخت آن عالی عمل نکرده که البته شاید قسمتی از این موضوع به خود گوگل بازگردد.

یکی از موارد مهمی که باید در نظر گرفته میشد، حجم باتری در مقابل مصرف برق نمایشگر و پردازنده قدرتمند این تلفن هوشمند است. در حالی که سامسونگ برای گلکسی نوت با نمایشگر 5.7 اینچی از باتری 3220  میلی آمپری استفاده کرده بود، نکسوس 6 با وجود نمایشگر 6 اینچی که بیان کننده ی حداقل 10 درصد مساحت بیشتر نمایشگر است، از همان حجم باتری استفاده کرده و به همین دلیل در تست عمر باتری، نتیجه ای ضعیفتر از حد انتظار دریافت کرده است. (موردی که در نکسوس 5 نیز شاهدش بودیم)

در بررسی انجام شده توسط وبسایت gsmarena شاهد این موضوع هستیم که نکسوس 6 در تست عمر باتری در حالت مکالمه تلفنی روی شبکه 3G موفق به کسب رکورد 25 ساعت و 3 دقیقه شده که از این نظر کاملا قابل قبول بنظر می آید. اما در تست بعدی که عمرباتری در وبگردی با این فبلت بزرگ را نشان میدهد، نکسوس 6 تنها حدود 8 ساعت دوام آورده است (7 ساعت و 54 دقیقه) و شاید بتوان آن را به عنوان نقطه ضعف این دستگاه تلقی کرد.

در تست پخش ویدئو نتیجه کمی بهتر بوده و نکسوس 6 توانسته است برای 10 ساعت و 1 دقیقه به پخش مداوم ویدئو بپردازد.

درنهایت با در نظر گرفتن زمان آماده باش (بدون استفاده) در این تلفن هوشمند، اگر روزانه یک ساعت وبگردی، یک ساعت تماس تلفنی و یک ساعت تماشای ویدئو را با آن داشته باشیم، باتری نکسوس 6 پس از 70 ساعت (3 روز کامل) نیاز به شارژ خواهد کرد.

اما یک نکته ی مهم و مثبت درباره این تلفن هوشمند، شاید توربو شارژر آن باشد که به لطف تکنولوژی شارژ سریع کوالکام، میتوانید باتری این تلفن هوشمند را در زمانی حدود 1 ساعت و 50 دقیقه بصورت کامل (از 0 تا 100 درصد) شارژ کنید و یا تنها با 15 دقیقه شارژ بتوانید برای 8 ساعت از تلفن هوشمند خود استفاده کنید که در جای خود بسیار حائز اهمیت است.

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال