تست باتری Nokia Lumia 630

نوکیا لومیا 630 اولین تلفن هوشمندی است که با سیستم عامل ویندوزفون 8.1 به بازار عرضه شده است. همچنین این تلفن هوشمند اولیت دستگاه ویندوز فون است که از دو سیم کارت هم زمان پشتیبانی می کند، البته نسخه یک سیم کارته آن هم به بازار عرضه خواهد شد. ما در حال تست به تلفن […]

نوکیا لومیا 630 اولین تلفن هوشمندی است که با سیستم عامل ویندوزفون 8.1 به بازار عرضه شده است. همچنین این تلفن هوشمند اولیت دستگاه ویندوز فون است که از دو سیم کارت هم زمان پشتیبانی می کند، البته نسخه یک سیم کارته آن هم به بازار عرضه خواهد شد.

ما در حال تست به تلفن هوشمندی که دارای باتری 1830 میلی آمپری است خوش بین نبودیم اما پردازنده quad-core Cortex-A7 انرژی زیادی از باتری نخواهد گرفت، به هر حال نوکیا این تلفن هوشمند را با تضمین 600 ساعت حالت استاند بای و نصف روز مکالمه ی 3G در هر بار شارژ باتری، معرفی نموده است. حال در ادامه مطلب با هم به بررسی صحت این ادعا می پردازیم.

طبیعتا اولین تست ما در باره ی تماس ها 3G است، که لومیا 630 تا حد زیادی در این آزمایش موفق عمل کرده است. 15 ساعت مکالمه ی 3G با یک بار شارژ باتری این تلفن هوشمند ممکن است. همانطور که قبلا در بررسی لومیا 630 اشاره کردیم این تلفن هوشمند دارای سنسور تنظیم نور صفحه نیست بنابراین اگر میخواهید از این عمر باتری بهره ببرید باید در حین تماس از خاموش بودن صفحه نمایش تلفن همراه خود اطمینان حاصل نمایید.

talk 3g

لومیا 630 در جستجو ها اینترنتی و استفاده از وب 8 ساعت در خدمت شما خواهد بود و این میزان برای تلفن هوشمندی در این رده عالی به نظر می رسد.

234

در نهایت این گوشی 7 ساعت در نمایش ویدئو باتری خواهد داشت، این مورد نیز برای تلفن هوشمندی نظیر لومیا 630 عالی است.

play back

متاسفانه ما در تست های خود به نتیجه 200 ساعت برای حالت استاند بای دست یافتیم، البته این آزمایش سه بار تکرار شده و هر سه بار این نتیجه ضعیف حاصل شد، امیدوارم نوکیا با به روز رسانی نرم افزار درصدد حل این مشکل برآید.

به زبان ساده تر اگر شما هر روز یک ساعت با تلفن همراه خود تماس 3G، نمایش ویدئو و استفاده از اینترنت داشته باشید دو روز یکبار باید تلفن همراه خورد را شارژ نمایید.

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال