تسکو تبلت ارزان قیمت و قدرتمند Hudl 2 را معرفی کرد

Tesco سعی دارد تا با عرضه ی نسل دوم از تبلت های Hudl خود، نبض بازار را به دست بگیرد. به تازگی تسکو تبلت Hudl 2 را با قیمت پایین 129 یورو معرفی کرده است. البته این تبلت ارزان ترین نیست، اما ویژگی ها قابل توجهی دارد که شاید شما را نیز به خرید ترغیب […]

Tesco سعی دارد تا با عرضه ی نسل دوم از تبلت های Hudl خود، نبض بازار را به دست بگیرد. به تازگی تسکو تبلت Hudl 2 را با قیمت پایین 129 یورو معرفی کرده است. البته این تبلت ارزان ترین نیست، اما ویژگی ها قابل توجهی دارد که شاید شما را نیز به خرید ترغیب کند!

Hudl 2 از صفحه ای از بزرگتر از نسل قبلی اش بهره می برد. این صفحه ی نمایش، 8.3 اینچ اندازه دارد و با وضوح تصویر فول اچ دی یا 1920×1080، تراکم پیکسلی 273 پیکسل در اینچ را به ارمغان آورده است. بهره گیری از پردازده ی 4 هسته ای Atom شرکت اینتل با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز، 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه ی داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه تا 64 گیگابایت از دیگر ویژگی های این تبلت به حساب می آید. همچنین، باتری این تبلت به اندازه ای قدرتمند است که با استفاده از شبکه ی وایرلس، این تبلت 8 ساعت دوام می آورد.

سیستم عاملی که به صورت پیش فرض بر روی Hudl 2 نصب شده است، اندروید 4.4.2 کیت کت می باشد که البته هنوز هیچ خبری مبنی بر آپدیت شدن آن به اندروید L منتشر نشده است. تسکو اعلام کرده است که برنامه های کاربردی زیادی را برای Hudl 2 در نظر گرفته است که می تواند به شما برای انجام دادن کارهایتان کمک کند و بهترین شرایط برای استفاده از این تبلت فراهم کند.

تمامی این ویژگی ها را می توان تنها با 129 یورو به دست آورد. برخی معتقدند که Hudl 2 می تواند بهترین تبلت از لحاظ بودجه و کارایی به حساب بیاید. نظر شما چیست؟ اگر شما نیز معتقد هستید که Hudl 2 می تواند بهترین تبلت از لحاظ قیمت و کارایی باشد، باید تا 2 روز دیگر یعنی 9 اکتبر صبر کنید…

لینک کوتاه | منبع : Pocket-Lint

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال