تصاویر لورفته از کاور پشت iPad Air 2، طراحی ظریف تر آن را تایید میکنند

شایعات متعدد درمورد آیفون 6 که احتمالا در دو نسخه عرضه می شود، احتمالا باعث شده که خیلی ها فراموش کنند اپل دستگاه جدید دیگری را نیز به زودی عرضه خواهد کرد. با این حال کاربران Weibo با تصاویر لورفته جدید، آیپد Air آینده را به ما یادآوری کردند. این تصاویر تغییرات جزئی را که اپل در ساخت تبلت بسیار […]

شایعات متعدد درمورد آیفون 6 که احتمالا در دو نسخه عرضه می شود، احتمالا باعث شده که خیلی ها فراموش کنند اپل دستگاه جدید دیگری را نیز به زودی عرضه خواهد کرد. با این حال کاربران Weibo با تصاویر لورفته جدید، آیپد Air آینده را به ما یادآوری کردند. این تصاویر تغییرات جزئی را که اپل در ساخت تبلت بسیار سبک آینده خواهد داشت، نشان می دهد.

شاید دلیل اینهمه  توجه به آیفون بعدی اپل این باشد که آن ها تصور می کنند این گوشی تفاوت قابل ملاحظه ای به ویژه در اندازه نمایشگر، با گوشی های هوشمند قبلی این شرکت دارد. اما آیپد Air 2 عمدتا یک بهبود را نشان می دهد و نه یک تغییر بزرگ.  شایعه ای وجود دارد که این تبلت با قطر 7.5 میلی متر، حتی نازک تر از نسل فعلی است.

دسته جدید تصاویر لو رفته از کاور پشت آیپد Air 2، آنچه را که قبلا در شایعات دیگر دیده بودیم، تأیید می کند. برای نمونه، گریل اسپیکر آن مجددا طراحی شده و به یک ردیف سوراخ کاهش یافته است. اکنون علاوه بر یک میکروفون در کنار دکمه های صدا، میکروفون دوم نیز درست در کنار دوربین عقب وجود دارد و در آخر، کلیدهای تبلت که کمی بیرون زده بودند، اکنون در قاب آیپد Air جدید در داخل شیار فرورفته و در عمق پایینتری قرار دارند.

بقیه ویژگی های آیپد Air 2 هنوز نامعلوم است؛ اما گفته می شود که یک پردازنده سریع تر A8 به علاوه ی سنسور Touch ID  در ساخت آیپد جدید وجود دارد. از لحاظ نرم افزاری نیز انتظار داریم که سیستم عامل iOS 8 را با قابلیت تقسیم صفحه نمایش و مالتی تسکینگ بهتر روی آن ببینیم.

لینک کوتاه | منبع: slashgear

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال