تصاویر لو رفته از Nokia Lumia 730 و نسخه دو سیمکارت این تلفن هوشمند

دیروز دو تصویر لو رفته بود که تلفن هوشمند نوکیا لومیا 730 را نشان می داد و امروز ما رنگ دیگر همان دستگاه را در تصاویر جدیدی می بینیم. تصاویر اولیه مدل سبز آن را نشان می دادند ولی این بار این گوشی با رنگ نارنجی روشن لو رفته است. لومیا 730 که با نام رمزی Superman […]

دیروز دو تصویر لو رفته بود که تلفن هوشمند نوکیا لومیا 730 را نشان می داد و امروز ما رنگ دیگر همان دستگاه را در تصاویر جدیدی می بینیم. تصاویر اولیه مدل سبز آن را نشان می دادند ولی این بار این گوشی با رنگ نارنجی روشن لو رفته است.

لومیا 730 که با نام رمزی Superman معروف بوده و ادعای اصلی آن برای شهرت خود، دوربین جلوی 5 مگاپیکسل خواهد بود تا به بخش موبایل مایکروسافت اجازه می دهد آن را به عنوان رویای عاشقان عکس های سلفی معرفی کند.

ظاهرا این گوشی نسخه ی دو سیم کارته نیز دارد که قظعا خبر خوبی برای افرادی می باشد که به این ویژگی خاص وابسته هستند.

نوکیا لومیا 730 با صفحه نمایش لمسی 4.7 اینچ و رزولوشن 720 × 1280، بدنه پلی کربنات، دوربین پشت 8 مگاپیکسل و همچنین دکمه های روی صفحه نمایش همراه خواهد بود.

این گوشی دارای پردازنده چهار هسته ای 1.2 گیگاهرتز از سری اسنپدارگون 400 شرکت کوالکام، حافظه رم 1GB و حافظه داخلی 8GB می باشد. باتری لومیا 730 نیز 2000 میلی آمپر ساعت بوده و سیستم عامل آن از همان روز اول ویندوزفون 8.1 با آپدیت 1 خواهد بود. لومیا 730 احتمالا قبل از پایان آگوست ابتدا توسط Verizon عرضه شود و سپس به جاهای دیگر نیز برسد.

Lumia-730-Green

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال