تصاویر و مشخصات فنی Oppo N3 پیش از معرفی رسمی لو رفت

Oppo N3 جدیدترین پرچم دار تلفن های هوشمند Oppo می باشد که قرار است ماه آینده در کنفرانسی که Oppo برگزار خواهد کرد، معرفی شود اما دو تصویر و مشخصات فنی این تلفن هوشمند لو رفته اند که در ادمه می توانید آنها را مطالعه نمایید. اما آنگونه که مشخص است، Oppo N3 دارای صفحه ی […]

Oppo N3 جدیدترین پرچم دار تلفن های هوشمند Oppo می باشد که قرار است ماه آینده در کنفرانسی که Oppo برگزار خواهد کرد، معرفی شود اما دو تصویر و مشخصات فنی این تلفن هوشمند لو رفته اند که در ادمه می توانید آنها را مطالعه نمایید.

اما آنگونه که مشخص است، Oppo N3 دارای صفحه ی نمایشی به اندازه ی 5.9 اینچ و وضوح تصویر فول اچ دی می باشد که بسیار به Oppo N1 شباهت دارد و تراکم پیکسلی آن برابر با 373 پیکسل در اینچ است.

Two-renders-of-the-Oppo-N3-surface

همچینن، Oppo N3 قرار است از یک پرازنده ی Snapdragon 805 و 3 گیگابایت رم استفاده کند و سنسور 13 مگاپیکسلی دوربین آن، به قابلیتی جدید مجهز شده است که می تواند 206 درجه را پوشش دهد که البته باید تا کنفرانس رسمی Oppo صبر کرد تا این شرکت، به صورت کامل این قابلیت جدید را توضیح دهد. اما جنس بدنه ی Oppo N3 دیگر آلومینیوم لیتیومی نیست و به همین دلیل این تلفن هوشمند سبک تر از نسخه ی قدیمی آنها می باشد.

هنوز اطلاعات بیشتری از Oppo N3 منتشر نشده است و همانگونه که گفته شد، به احتمال زیاد در رویداد و کنفرانس رسمی Oppo که در ماه آینده برگزار می شود، شاهد معرفی کامل Oppo N3 خواهیم بود.

لینک کوتاه | منبع : Phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال