تصاویر کارت های گرافیک GTX 960 شرکت MSI لو رفتند!

کارت های گرافیک GTX 960 انویدیا قرار است ژانویه ی امسال و با قیمتی مقرون به صرفه روانه ی بازار شوند. از این رو شرکت های سازنده نیز سعی دارند تا کارت های گرافیک خود را بر پایه ی این کارت و تراشه ی قدرتمند GM206 روانه ی بازار کنند. یکی از این شرکت ها، […]

کارت های گرافیک GTX 960 انویدیا قرار است ژانویه ی امسال و با قیمتی مقرون به صرفه روانه ی بازار شوند. از این رو شرکت های سازنده نیز سعی دارند تا کارت های گرافیک خود را بر پایه ی این کارت و تراشه ی قدرتمند GM206 روانه ی بازار کنند. یکی از این شرکت ها، MSI می باشد که به تازگی تصاویر نسخه ی گیمینگ و اورکلاک شده ی این شرکت و همچنین نسخه ی 100E در فضای مجازی منتشر شده اند.

جالب است بدانید که اطلاعات زیادی در رابطه با کارت گرافیک GTX 960 به صورت رسمی توسط انویدیا منتشر نشده است و تا این لحظه، اطلاعاتی که ما از این کارت داریم در رابطه با میزان حافظه ی 2 گیگابایتی آن، رابط مموری یا باس مموری 128 بیتی و مصرف برق فوق العاده پایین می باشد. طراحی مدار برق رسانی این کارت ها، از نوع 4+1 فازه می باشد و به همین جهت، میزان برق مورد نیاز این کارت گرافیک توسط یک کانکتور 8 پین تامین خواهد شد. البته مدل رفرنس و مرجع از این کارت یک کانکتور 6 پین دارد.

MSI GeForce GTX 960 Graphics Cards Leaked 1

هر دوی این کارت های گرافیک یعنی کارت های Gaming OC و 100E (به معنای 100Milion Edition) از سیستم خنک کنندگی MSI با نام Twin Frozr V بهره می برند، سیستمی که در کارت های GTX 970 و GTX 980 این شرکت نیز دیده می شود.

به نظر می رسد کارت های گرافیک GTX 960 قرار است در تاریخ 22 ژانویه ی سال جاری با قیمت 200 دلار روانه ی بازار شوند. همچنین احتمال معرفی کامل و فاش ساختن اطلاعات بیشتر در رابطه با این کارت گرافیک، در نمایشگاه CES 2015 نیز وجود دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال