تصور کنید Siri یا Cortana افراد واقعی باشند، این چیزی است که Ooloo به ارمغان می آورد!

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اگر Siri یک فرد واقعی باشد، چگونه خواهد بود؟ یک نفر که پشت میز با Mac نشسته است، یک هدفون دارد و به سوالات مردم از سراسر جهان پاسخ میدهد! این همان خدماتی است که Ooloo ارائه می دهد. به جای یک دستیار مجازی، شما یک دستیار واقعی […]

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اگر Siri یک فرد واقعی باشد، چگونه خواهد بود؟ یک نفر که پشت میز با Mac نشسته است، یک هدفون دارد و به سوالات مردم از سراسر جهان پاسخ میدهد!

این همان خدماتی است که Ooloo ارائه می دهد. به جای یک دستیار مجازی، شما یک دستیار واقعی خواهید داشت. به سادگی کلید روی اپلیکیشن موجود از این شرکت را بزنید و پرسش خود را در قالب پیام صوتی بفرستید. زمانی که کارکنان Ooloo پاسخ شما را آماده کردند، شما یک آیکن نوتیفیکیشن یا پاپ-آپ در گوشی خود خواهید دید.

این برنامه برای کاربران iOS وآندروید در دسترس است. برنامه Ooloo در حال حاضر برای نصب رایگان بوده و اکنون نیز خدمات آن رایگان است. پنجاه کارمند همه ساعته کار می کنند، سوالات آسان در عرض چند ثانیه پاسخ داده می شوند و آن هایی که پیچیده ترند پاسخ آن ها چند دقیقه طول می کشد.

Ooloo از جستجوی وب برای پاسخ به سوالات شما استفاده می کند و گفته می شود که در حال حاضر کار آن بهتر از گوگل می باشد. اطلاعات کاربر به مدت 24 ساعت ذخیره می شود که شامل سوال و جواب است. شرکت ارائه دهنده خدمات همچنین وعده داده که اطلاعات توسط شخص ثالثی مورد استفاده یا فروخته نخواهد شد.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال