تصویر مرورگر جدید ویندوز 10 و مایکروسافت، اسپارتان، منتشر شد!

اسپارتان، نام جدید مرورگر شرکت مایکرسافت می باشد که سپتامبر سال گذشته و با اسم رمز “اسپارتان” معرفی شد. حال پس از شایعات زیادی که در رابطه با مرورگر جدید مایکروسافت وجود دارد، در حاشیه ی نمایشگاه CES 2015 بود که تصویر این مرورگر همراه با رنگ تیره منتشر شد. در حال حاضر دو تصویر […]

اسپارتان، نام جدید مرورگر شرکت مایکرسافت می باشد که سپتامبر سال گذشته و با اسم رمز “اسپارتان” معرفی شد. حال پس از شایعات زیادی که در رابطه با مرورگر جدید مایکروسافت وجود دارد، در حاشیه ی نمایشگاه CES 2015 بود که تصویر این مرورگر همراه با رنگ تیره منتشر شد.

spartna

در حال حاضر دو تصویر از این مرورگر در دسترس می باشد که توسط وب سایت چینی CnBeta منتشر شده اند. در تصاویر منتشر شده کاملا مشخص است که این مرورگر ظاهری بسیار مدرن پیدا کرده است و این رنگ مشکی، در قسمت نوار ابزار نیز دیده می شود. همچنین در قسمت نوار ابزار، کورتانا نیز دیده می شود و به نظر می رسد که بخشی اصلی از ویندوز 10 باشد. از سوی دیگر، انتظار می رود که این شکل و شمایل، در نسخه ی جدید ویندوز فون نیز دیده شود.

windows-10-dark

البته شاید محیط ویندوز 10 برای کاربران این ویندوز کمی عجیب باشد اما به نظر می رسد طراحی ویندوز 10 تنها مدرن نباشد و امکانات بسیاری را در خود داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال