تعداد کاربران ویندوز 8.1 در حال پیشی گرفتن از کاربران ویندوز XP

 آخرین آمار منتشر شده از سوی وبسایت netmarketshare.com نشان می دهد که آخرین ویندوز منتشر شده از سوی مایکروسافت، ویندوز 8.1 در حال محبوب شدن میان کاربران به اندازه ی ویندوز XP است و روند متقابل در حال کاهش کاربران ویندوز XP است. آمار مربوط به این دو سیستم عامل بسیار به هم نزدیک شده […]

 آخرین آمار منتشر شده از سوی وبسایت netmarketshare.com نشان می دهد که آخرین ویندوز منتشر شده از سوی مایکروسافت، ویندوز 8.1 در حال محبوب شدن میان کاربران به اندازه ی ویندوز XP است و روند متقابل در حال کاهش کاربران ویندوز XP است. آمار مربوط به این دو سیستم عامل بسیار به هم نزدیک شده اند، 13.57 درصد از کاربران مایکروسافت از ویندوز ایکس پی و 12.1 درصد آنها از ویندوز 8.1 استفاده می کنند، ممکن است تا پایان امسال این اعداد مشابه یکدیگر شوند. این خبر برای مایکروسافت خوشحال کننده است که نهایتا توانسته کاربران را از سیستم عامل پیر خود دور کند. این خبر می تواند مایکروسافت را برای تکمیل پروژه ی ویندوز 10 برای سال اینده تشویق کند.

ویندوز ایکس پی مدت طولانی آمار غیرقابل باوری را برای مایکروسافت به ارمغان می آورد، می توان گفت ایکس پی موفق ترین سیستم عامل مایکروسافت تا کنون بوده است. البته این سیستم عامل اکنون در بسیاری از سیستم های تکنولوژی نظیر سرویس های مجازی، رزرو بلیط و بیشتر دستگاه های خود پرداز استفاده دارد.

ویندوز ویستا جایگزین ویندوز ایکس پی به هیچ عنوان موفق عمل نکرد اما ویندوز 7، توانست سریعا کامپیوترها را تسخیر کند و اکنون با آمار 53.71 درصدی صدر نشین سیستم عامل های مایکروسافت است. ویندوز 8.1 هم تا حدودی به اهدافش رسیده است اما با توجه به عملکرد سال های گذشته مایکروسافت می توان حدس زد پروژه ی ویندوز 10 موفق تر عمل کند.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال