تغییرات گسترده ی فیسبوک در اپلیکیشن ویندوزفون

نسخه ی جدید ویندوزفون اپلیکیشن محبوب ترین شبکه اجتماعی جهان یعنی فیس بوک، عرضه شده و اکنون با یک طراحی تغییر یافته در دسترس است. اکثر ویژگی های جدید (مثل طراحی رابط کاربری جدید) مستقیما از نسخه بتای این برنامه وارد شده اند. خوشبختانه، این تغییرات نه تنها ظاهر برنامه را تغییر داده، بلکه یک سری ویژگی های […]

نسخه ی جدید ویندوزفون اپلیکیشن محبوب ترین شبکه اجتماعی جهان یعنی فیس بوک، عرضه شده و اکنون با یک طراحی تغییر یافته در دسترس است. اکثر ویژگی های جدید (مثل طراحی رابط کاربری جدید) مستقیما از نسخه بتای این برنامه وارد شده اند. خوشبختانه، این تغییرات نه تنها ظاهر برنامه را تغییر داده، بلکه یک سری ویژگی های جدید نیز به آن اضافه کرده است. این تغییرات احتمالا به فیس بوک در افزایش تعداد 341 میلیون کاربر موبایل خود کمک کند (حداقل در بخش ویندوزفون).

از آنجایی که فیس بوک در حال حاضر بسیاری از کاربران موبایل خود را برای دانلود برنامه مستقل پیام رسانی خود یعنی Facebook Messenger وادار می کند، نسخه ویندوز فون اپلیکیشن این شبکه اجتماعی اکنون به طور کامل با این مسنجر؛ که چند ماه پیش برای ویندوزفون عرضه شد، هماهنگ شده است. به این معنی که کاربران قادر به جابجایی بین این دو در یک حالت یکپارچه و راحت هستند.

علاوه بر این، طرفداران این برنامه در ویندوزفون قادر به آپلود مستقیم ویدئوهای خود به فیس بوک هستند. آپدیت اخیر تنها روی دستگاه های مجهز به ویندوزفون 8.1 اجرا می شود و به برنامه فیس بوک اجازه می دهد تا از مخاطبین، اتفاقات، و عکس های شما در People Hub مراقبت کند. درست است که شاید این برجسته ترین و مهم ترین بهبود اپلیکیشن فیسلوک نباشد، ولی احتمالا نوعی بهبود عملکرد کلی برنامه می باشد. و چه کسی است که از بهبود های اینچنینی بدش بیاید؟

Untitled

rtte

g

dfgd

14418_460_m_b35ba5a736a16fc3b0a637244349b4bd

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال