تلفن هوشمند Q900s Plus، سبک ترین تلفن ساخته شده در جهان!

پس از عرضه ی موفقیت آمیز تلفن هوشمند Q900s توسط Xolo، این شرکت بر روی مدل پیشرفته تر و به روز تر این تلفن کار کرد و نهایتا، تلفن هوشمند Q900s Plus را معرفی کرد. نکته ی جالب در این مورد این است که Xolo اعلام کرده است که این تلفن هوشمند، سبک ترین تلفن هوشمند ساخته […]

پس از عرضه ی موفقیت آمیز تلفن هوشمند Q900s توسط Xolo، این شرکت بر روی مدل پیشرفته تر و به روز تر این تلفن کار کرد و نهایتا، تلفن هوشمند Q900s Plus را معرفی کرد. نکته ی جالب در این مورد این است که Xolo اعلام کرده است که این تلفن هوشمند، سبک ترین تلفن هوشمند ساخته شده در جهان می باشد!

این موضوع کمی عجیب به نظر می رسید تا اینکه Xolo اعلام کرد که وزن تلفن هوشمند Q900s Plus برابر با 100 گرم می باشد. البته تلفن های هوشمند سبک بسیار زیادی وجود دارند اما Xolo مصر است که این تلفن هوشمند، سبک ترین آنها می باشد.

به هر حال، Q900s Plus دارای سیستم عامل اندروید 4.4 کیت کت و صفحه ی نمایش 4.7 اینچی می باشد. سایر مشخصات این تلفن هوشمند همچون نسخه ی قبلی می باشد، پردازنده ی چهار هسته ای Qualcomm Snapdragon 200 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز، تراشه ی گرافیکی Adreno 302، دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی به همراه فلاش و دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی، از مشخصات اصلی این تلفن هوشمند می باشد.

این دستگاه از 1 گیگابایت حافظه ی رم، 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی با پشتیبانی از کارت mirco SD تا 32 گیگابایت و یگ باتری 1.800 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و در بخش اتصالات نیز حرف های زیادی برای گفتن ندارد و همچون سایر تلفن های هوشمند بازار  از شبکه ی 3G، وای فای، فن آوری Edge/GPRS، موقعیت یاب GPS/A-GPS، بلوتوث و پورت mirco USB بهره می برد.

زمان عرضه ی تلفن هوشمند Xolo Q900s Plus هنوز مشخص نشده است اما در وب سایت رسمی این شرکت، با قیمت 133 دلار در حال فروش است.

نظر شما در رابطه با سبک ترین تلفن هوشمند ساخته شده در جهان چیست؟

لینک کوتاه | منبع : GSMArena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال