تلفن 25 دلاری که 46 ساعت موسیقی پخش می کند!

مایکروسافت اخیرا Nokia 130 را معرفی کرده است که تنها 25 دلار قیمت گذاری شده است! این تلفن بسیار نوستالژیک مثل اولین تلفن های نوکیا یک صفحه کلید فیزیکی دارد. این تلفن بسیار استاندارد به نظر می رسد اما این روزها از این دست تلفن ها میتوان به سختی پیدا کرد. این تلفن یک صفحه […]

مایکروسافت اخیرا Nokia 130 را معرفی کرده است که تنها 25 دلار قیمت گذاری شده است! این تلفن بسیار نوستالژیک مثل اولین تلفن های نوکیا یک صفحه کلید فیزیکی دارد. این تلفن بسیار استاندارد به نظر می رسد اما این روزها از این دست تلفن ها میتوان به سختی پیدا کرد.

این تلفن یک صفحه نمایش 1.8 اینچی با رزلوشن 160 در 128 با تراکم پیکسلی 114 است. همچنین می توانید از کارت حافظه ی میکرو اس دی در این دستگاه استفاده کنید. این تلفن با سیستم عامل Nokia OS Series 30 پشتیبانی می شود. باتری این تلفن دارای یک باتری 1020 است که عمر باتری فوق العاده ای را به کاربر ارائه می دهد.

یکی از ویژگی های این تلفن پخش موزیک و نمایش ویدئو است، مایکروسافت ادعا دارد این ارزان ترین تلفن دنیا با چنین ویژگی هایی است. این تلفن قادر به پخش 16 ساعت ویدئوستو می تواند تا 46 ساعت موزیک پخش کند.

این تلفن در دونسخه ی یک سیم کارته و دو سیم کارته عرضه خواهد شد. رنگ های سفید قرمز و مشکی نیز از نسخه های این تلفن است.

این تلفن پایین رده و ارزان قیمت در همین فصل در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال