تماشا کنید: سیستم عامل ساعت اپل بر روی آیفون

ماه گذشته وقتی اپل ساعت هوشمندش را معرفی کرد از سیستم عامل Watch OS نیز رونمایی کرد.  این سیستم عامل بر پایه ی iOS طراحی شده است. اپلیکیشن ها به شکل دایره طراحی شده و در یک حلقه گرد هم چیده شده اند. این سیستم عامل شیوه ی خاصی از اسکرول کردن را درون خود […]

ماه گذشته وقتی اپل ساعت هوشمندش را معرفی کرد از سیستم عامل Watch OS نیز رونمایی کرد.  این سیستم عامل بر پایه ی iOS طراحی شده است. اپلیکیشن ها به شکل دایره طراحی شده و در یک حلقه گرد هم چیده شده اند. این سیستم عامل شیوه ی خاصی از اسکرول کردن را درون خود جای داده که شما به صورت چند بعدی می توانید اپلیکیشن مورد نظر خود را انتخاب کنید و قابلیت زوم کردن هم دارید.

یکی از توسعه دهندگان iOS مشتاق بوده تا این سیستم عامل را بر روی آیفون تست کند و پروتوتایپی هم طراحی کرده که در ویدئوی زیر می بینید. تقریبا همه چیز مانند ساعت اپل است و تفاوت چندانی در شیوه ی کار این سیستم عامل بر روی ساعت هوشمند و آیفون دیده نمی شود.

ساعت اپل از اوایل سال 2015 عرضه می شود و تیم کوک اخیرا اظهار داشته که این ساعت game changer خواهد بود به این معنا که تحولی در بازار ساعت های هوشمند ایجاد خواهد کرد. این ساعت با قیمت پایه ی 350 دلار عرضه می شود که گران ترین ساعت هوشمند تا کنون محسوب می شود.

[aparat]http://www.aparat.com/v/nDrl9[/aparat]

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال