تمام تلفن های هوشمند نسل آخر ویندوز فون، ویندوز 10 را دریافت خواهند کرد!

پس از معرفی رسمی ویندوز 10 برای تلفن همراه، شوال اکثر شما کاربران این است که آیا گوشی من به ویندوز 10 ارتقا خواهد پیدا کرد یا خیر؟!   جواب سوال شما این است: بله، تمامی گوشی های مجهز به سیستم عامل ویندوز فون 8 و ویندوز فون 8.1، ویندوز 10 را دریافت خواهند کرد. […]

پس از معرفی رسمی ویندوز 10 برای تلفن همراه، شوال اکثر شما کاربران این است که آیا گوشی من به ویندوز 10 ارتقا خواهد پیدا کرد یا خیر؟!

win-10-upgrades-free

 

جواب سوال شما این است:

بله، تمامی گوشی های مجهز به سیستم عامل ویندوز فون 8 و ویندوز فون 8.1، ویندوز 10 را دریافت خواهند کرد. مطمئنا برخی محدیدت ها برای برخی دستگاه ها خواهد بود به مانند محدودیت ها در قسمت دوربین وجود خواهد داشت، اما در کل گوشی های سطح پایین مانند لومیا 530 و لومیا 635 نیز در کنار گوشی های پرچم دار مانند لومیا 1520 و لومیا 930، به ویندوز 10 ارتقا پیدا خواهند کرد!

به روز رسانی و ارتقا برای دستگاه های پرچم دار متفاوت خواهد بود:

مدیر فروش تولیدات شرکت مایکروسافت در بخش تلفن همراه به این موضوع اشاره کرده است که دستگاه های پرچم دار در تابستان پیش رو این به روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

سخن آخر اینکه، به این زودی ها منتظر این به روزرسانی نباشید! بسیاری از تلفن های هوشمند سری لومیا هم اکنون به آخرین نسخه ی نرم افزاری این برند، به روز نشده اند، بنابراین به طور قطع می توان گفت، مدت زیادی باید صبر کرد تا این آپدیت برای تمام تلفن های هوشمند ویندوزی عرضه شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال