توییتر قابلیت به اشتراک‌گذاری ویدئو توییت‌ها را فراهم کرد

در دنیای اینترنت امروز کمتر کسی است که از شبکه‌های اجتماعی استفاده نکند و حداقل با آنها آشنایی نداشته باشد. توییتر را اکثر گیک‌های حرفه‌ای میشناسند و در آن پرنده کوچک و آبی دوست داشتنی دست کم یک اکانت کاربری دارند. توییتر در اوایل فعالیتش به دنبال راهی بود تا به کاربرانش اجازه دهد فیلم‌های […]

در دنیای اینترنت امروز کمتر کسی است که از شبکه‌های اجتماعی استفاده نکند و حداقل با آنها آشنایی نداشته باشد. توییتر را اکثر گیک‌های حرفه‌ای میشناسند و در آن پرنده کوچک و آبی دوست داشتنی دست کم یک اکانت کاربری دارند.

توییتر در اوایل فعالیتش به دنبال راهی بود تا به کاربرانش اجازه دهد فیلم‌های خود را علاوه بر توییتر، در وب سایت‌های دیگر قرار دهند. این کار به طور چشمگیری مخاطبان توییتر را افزایش می‌داد و کمک می‌کرد که فیلم‌ها به دست افرادی که حساب کاربری ندارد نیز برسند.

شرکت توییتر به تازگی  در یک  وبلاگ خود اعلام کرد ویدئو‌هایی که  به وسیله اپلیکیشن مخصوص سیستم عامل iOS  و اندروید در توییتر پست می‌شوند  را از این بعد می‌توان به راحتی در سایت‌های دیگر به اشتراک گذاشت.

video.0

با کلیک برروی گزینه ” …”  در هر توییت قسمتی  برای کپی کردن فیلم در دیگر سایت‌ها و یا توییت کردن ویدئو نمایش داده می‌شود. از این قسمت شما میتوانید کد مخصوص فیلم  را کپی و در وب سایت خودتان جایگذاری کنید. امروزه ویدئوها یکی از بزرگترین مسائل تکنولوژی هستند. یوتیوب، فیس‌بوک و توییتر در حال رقابت بر سر گسترش دادن مخاطبانشان و جذب تبلیغ کنندگان هستند. فراهم کردن این امکان برای کاربران که بتوانند فیلم‌های توییتر را در وب سایت های دیگر به اشتراک بگذارند برای این شبکه‌ی اجتماعی لازم است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال