جدیدترین و کوچکترین تبلت سامسونگ گلکسی به نام Tab S5e

سامسونگ Tab S5e یک تبلت اندرویدی 10.5 اینچی است که به نظر می رسد رقبای زیادی داشته باشد . قیمت این تبلت به طرز حیرت انگیزی کمتر از قیمت سامسونگ Tab S5e دارای قیمت 694 دلاری بوده و فقط 399 دلار می باشد . برای شروع، Tab S5e دارای نازک ترین و سبک ترین کلیدهای فلزی […]

سامسونگ Tab S5e یک تبلت اندرویدی 10.5 اینچی است که به نظر می رسد رقبای زیادی داشته باشد . قیمت این تبلت به طرز حیرت انگیزی کمتر از قیمت سامسونگ Tab S5e دارای قیمت 694 دلاری بوده و فقط 399 دلار می باشد .

برای شروع، Tab S5e دارای نازک ترین و سبک ترین کلیدهای فلزی از سری Galaxy Tab است که اندازه آن تنها 5. 5 میلیمتر با 400 گرم وزن می باشد ، حتی در مقایسه با iPad Pro 11 اینچی با ضخامت 5.9 میلیمتر و 468 گرم وزن ، سامسونگ Tab S5e هم سبک تر و هم نازک تر می باشد .

این شرکت همچنین ادعا می کند که فضایی در Tab S5e با میزان 81.8 درصد نسبت به صفحه نمایش به بدن افزایش داده است که بر روی کاغذ ، بهبودی 79 درصدی نسبت به سامسونگ Tab S4  دارد . در ضمن این قابلیت نسبت به صفحه نمایش iPad Pro 11.8 اینچی حدودا 82.9 درصد می باشد .

بر خلاف تلاش قبلی سامسونگ برای ساخت تبلت با صفحه نمایش 10.5 اینچی و ارزان ، این نوع صفحه روی صفحه نمایش کوچک نبوده و به همان اندازه پردازنده خواهد بود . سامسونگ Tab S5e یک دستگاه 10.5 اینچ Super AMOLED با نسبت تصویر 16:10 و رزولوشن 2560 x 1600 است ، در حالی که پردازنده هشت هسته ای Snapdragon670  باید عملکرد متوسطی داشته باشد . قابل توجه اینکه سامسونگ امیدوار است باتری این تبلت 14.5 ساعت عمر کند.

Tab S5e اولین تبلت از غول تکنولوژی کره ای برای ارسال با Pie ، آخرین نسخه اندروید همراه با دستیار مجازی 2.0 Bixby  و ابزار اطلاعات است. سامسونگ همچنین دارای ویژگی هایی مانند Dex و محیط دسکتاپ اندروید است که بیش از سایر دستگاه های Galaxy مانند Note9  و Tab S4 می باشد . این قابلیت اجازه می دهد تا کاربران با دستگاه خود به وسیله صفحه نمایش ، ماوس ، صفحه کلید و یا هر سه دستگاه ارتباط برقرار کنند . شما هنوز هم می توانید یک پوشش صفحه کلید اختیاری را پیوست کنید ، اما قلم Pen S در این مدل سامسونگ پشتیبانی نمی شود.

Tab S5e همچنین دارای بلندگو های صدای فراگیر چهارگانه AKG است، چرا که اولین دستگاه های مصرف رسانه ای هستند. برای تکمیل استفاده چند رسانه ای در Tab S5e ، حافظه 64 گیگابایتی برای ذخیره چند رسانه ای (microSD قابل ارتقا تا 512 گیگابایت) و 4 گیگابایت حافظه رم در داخل سیستم موجود می باشد. برای دیدن خبرهای دیگر به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال