جلوگیری از ورود افراد ناشناس به سایتها توسط Chrome

نسخه های آینده کروم به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از حالت جدی مرورگر ورود افراد ناشناس به سایت را شناسایی و مسدود کنند. همچنین با ذخیره سوابق محلی سابقه مرور در حالت ناشناس Chrome، وبسایت ها را قادر به ردیابی شما از کوکی ها نمی کند. با این وجود، چون بسیاری از […]

نسخه های آینده کروم به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از حالت جدی مرورگر ورود افراد ناشناس به سایت را شناسایی و مسدود کنند. همچنین با ذخیره سوابق محلی سابقه مرور در حالت ناشناس Chrome، وبسایت ها را قادر به ردیابی شما از کوکی ها نمی کند. با این وجود، چون بسیاری از درآمدهای اینترنتی تبلیغ شده بر این داده های ردیابی متکی هستند، برخی از سایت ها مانند The Boston Globe و MIT Technology Review از خواندن مقالات خود در صورت بازدید با استفاده از این حالت جلوگیری می کنند.

اکثر سایت ها این کار را برای استفاده از API FileSystem انجام می دهند تا فایل های دائمی ایجاد شوند. با این حال، اخیرا کد منبع Chromium که اولین بار توسطGoogle مشاهده شد، نشان می دهد که مرورگر به زودی وب سایت ها را فریب داده و معتقد است که API FileSystem همیشه کار می کند.

هنگام درخواست استفاده از API توسط سایت زمانی که مرورگر در حالت ناشناس است، Chrome دیگر خطای قابل ملاحظه ای را نشان نمی دهد. در عوض، یک سیستم فایل مجازی را در RAM ایجاد خواهد کرد.

در حال حاضر این اصلاحات به عنوان یک ویژگی انتخاب در Chrome74  به دست می آید که از طریق “منوی chrome: // flags” از ویژگی های آزمایشی قابل دسترسی است. انتظار میرود که این اپلیکیشن در ماه آوریل عرضه شود. ما برای نظر دادن با گوگل تماس برقرار کرده ایم و این قطعه را به روز رسانی خواهیم کرد البته شما میتوانید برای دیدن خبرهای دیگر به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال