حالا گوگل از جستجوی صوتی به زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند

اگر شما هم از جمله کسانی هستید که دوست دارید بدون نوشتن و تنها با حرف زدن در گوگل جستجو کنید، اکنون میتوانید از این امکان استفاده کنید! شاید تایپ کردن عبارت های طولانی، برخی اوقات زمان بیشتری نسبت به گفتنشان نیاز داشته باشد، مخصوصا اگر شما سرعت تایپ بالایی نداشته باشید یا کیبورد فارسی […]

اگر شما هم از جمله کسانی هستید که دوست دارید بدون نوشتن و تنها با حرف زدن در گوگل جستجو کنید، اکنون میتوانید از این امکان استفاده کنید!

شاید تایپ کردن عبارت های طولانی، برخی اوقات زمان بیشتری نسبت به گفتنشان نیاز داشته باشد، مخصوصا اگر شما سرعت تایپ بالایی نداشته باشید یا کیبورد فارسی نداشته باشید و یا حتی به هر دلیل امکان تایپ کردن نداشته باشید. برای مثال، فرض کنید در هوای سرد زمستانی، با دستکش گوشی یا تبلت خودتان را در دست گرفته اید و نمیخواهید آنها را از دستتان در بیاورید تا چیزی تایپ کنید!

بهرحال در شرایط زیادی میتوان از جستجوی صوتی استفاده کرد و حالا این امکان برای جستجو به زبان فارسی نیز فعال شده است و گوگل برای اولین بار در میان موتورهای جستجوگر از آن پشتیبانی میکند.

این قابلیت در دستگاه هایی که به اندروید 2.2 یا بالاتر مجهز باشند قابل استفاده خواهد بود (شاید نیاز باشد نرم افزار Voice Search خود را آپدیت کنید، یا اگر ندارید، آن را نصب کنید)

اگر تجربه ای با این امکان جدید گوگل داشتید، حتما در قسمت نظرات آن را با ما در میان بگذارید!

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال