حفاظت از نمای ساختمان با محلول آب گریز تولید داخلی

اخیرا یک شرکت دانش بنیان محصولی را ارائه نموده است که به شکل یک پوشش آبگریز روی آجرنما مانع تخریب آن شده و عمر مصالح ساختمانی بکار رفته در سطوح خارجی ساختمان را افزایش می دهد. به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز ، ایجاد پوشش آبگریز بوسیله کلوئیدهای حاوی نانوذرات از تخریب آجر نما […]

اخیرا یک شرکت دانش بنیان محصولی را ارائه نموده است که به شکل یک پوشش آبگریز روی آجرنما مانع تخریب آن شده و عمر مصالح ساختمانی بکار رفته در سطوح خارجی ساختمان را افزایش می دهد.

به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز ، ایجاد پوشش آبگریز بوسیله کلوئیدهای حاوی نانوذرات از تخریب آجر نما توسط عواملی مانند شوره ، هوازدگی و تغییر رنگ جلوگیری می کند. لایه مذکور مانع از چسبیدن قطرات آب به سطح شده و جداشدن ذرات خاک بوسیله قطرات باران را از سطح آجرها تسهیل می کند. از آنجاییکه تماس آب با نمای فلزی ، سرامیکی ، شیشه ای و … سلامت فیزیکی و زیبایی آن را تحت الشعاع قرار می دهد ، این محصول تازه می تواند در ساختمان سازی مفید و کاربردی باشد. طبق آمار منتشر شده از طرف ستاد توسعه فناوری نانو ، محلول ایجادکننده پوشش ابگریز روی آجرنما حاوی نانوذرات هم اکنون درشرکت دانش بنیان به مقدار 1000 لیتر در روز تولید می شود. جهت دیدن دیگر خبرها به صفحه اخبار اختراعات جدید مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال