خبر ویژه: شیء منفجر شده در خیابان پانکراس، گوشی هوشمند نبود

این هفته، با شنیدن صدایی بلند و خروج ابری از دود از پایانه یورواستار در خیابان پانکراس، جمعیت، هراسان از وقوع حمله ای تروریسی به هر سو گریختند.اما بر اساس شنیده ها، علت این حادثه انفجار یک گوشی هوشمند- سامسونگ- بود. وبگاه گیزمودو (بریتانیا) پس از انجام بررسی، اینخبر را تکذیب کرد. هنوز هیچ یک […]

این هفته، با شنیدن صدایی بلند و خروج ابری از دود از پایانه یورواستار در خیابان پانکراس، جمعیت، هراسان از وقوع حمله ای تروریسی به هر سو گریختند.اما بر اساس شنیده ها، علت این حادثه انفجار یک گوشی هوشمند- سامسونگ- بود. وبگاه گیزمودو (بریتانیا) پس از انجام بررسی، اینخبر را تکذیب کرد.

هنوز هیچ یک از مقامات و کارمندان یورواستار توضیحی دقیق را در رابطه با حادثه 20 دقیقه قبل در لندن ارائه نداده اند. به نظر می رسد که دلیل وقوع حادثه، انفجار باتری گوشی بود.

 

با اینکه می توانید در عکس شیئی شبیه به تلفن را مشاهده کنید، تا این لحظه تایید شده است که این شیء، یک دستگاه پاور بانک گوشی هوشمند است و علاوه بر این ساخت سامسونگ هم نیست.

این اتفاق یک بار گریبانگیر این شرکت شده بود. از اینرو شرکت کره ای، شاخص های امنیتی خود را برای جلوگیری از وقوع دوباره اینگونه حوادث دو چندان کرد. این برند از یک حادثه انفجار جان سالم به در برده است، اما در صورت وقوع دوباره حادثه، اعتبار خود را از دست خواهد داد.

نام برند تولیدکننده پاوربانک در گوشه ای از آن درج شده بود، اما تا زمان تایید صحت این موضوع اشاره ای به نام آن نخواهیم کرد. به ما اعتماد کنید—تحقیقات ما خبر از برندی خارجی می دهند.  فکر نمی کنیم نامی که روی دستگاه آورده شده، نام شرکت تولیدکننده حقیقی آن باشد، زیرا شرکت فناوری نیست و احتمالا گجتی ارزان قیمت است که متاسفانه به اشتباه به عنوان یک محصول خوب تصور شده است. برای دیدن خبرهای دیگر به صفحه فناوری مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال