خداحافظی با شبکه ی اجتماعی Orkut؛ اولین شبکه ی اجتماعی گوگل

بعد از ده سال حضور در فضای مجازی نهایتا امروز Orkut خداحافظی کرد. گوگل رد ماه ژوئن اعلام کرده بود که اروکوت را خواهد بست و امروز این وعده عملی شد. این شبکه ی اجتماعی اولین شبکه ی اجتماعی گوگل قبل از وجود گوگل پلاس، باز یا هر شبکه ی دیگری بود. در حالی که […]

بعد از ده سال حضور در فضای مجازی نهایتا امروز Orkut خداحافظی کرد. گوگل رد ماه ژوئن اعلام کرده بود که اروکوت را خواهد بست و امروز این وعده عملی شد.

این شبکه ی اجتماعی اولین شبکه ی اجتماعی گوگل قبل از وجود گوگل پلاس، باز یا هر شبکه ی دیگری بود. در حالی که انتظار می رود این شبکه در آمریکا محبوب باشد، اکثر هندی ها و برزیلی ها از عمده کاربرانش بودند و تا انتها این دو کشور به اورکوت وفادار ماندند.

حتی در این کشورها هم در پند سال گذشته فعال بودن کاربر ها به شدت کاهش یافت. همچنین گوگل سال ها بد که دست از توسعه ی این شبکه برداشته بود اما اکنون تصمیم به پایان دادن این سیستم برای همیشه گرفته است.

شما عضو قدیمی این شبکه بوده اید؟ اگر ساکن هند یا برزیل نیستید قطعا پاسخ شما منفیست چون ساکنان بسیاری از کشورها حتی نامی از این شبکه ی اجتماعی نشنیده بودند.

لینک کوتاه | منبع: Gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال