در رقابت دستیارهای شخصی سیستم عامل های تلفن هوشمند با یکدیگر کورتانا بازنده است

اکنون که هر سه اپراتور تلفن هوشمند دستیار های شخصی ویژه ی خودشان را دارند، بهتر است یک ارزیابی درباره ی شیوه ی عملکرد آنها هم داشته باشیم. آخرین آمار منتشر شده دستیار شخصی مایکروسافت، کورتانا را در این رقابت بازنده اعلام می کند. این آما در رابطه با عملکرد دستیارهای شخصی در پاسخ به […]

اکنون که هر سه اپراتور تلفن هوشمند دستیار های شخصی ویژه ی خودشان را دارند، بهتر است یک ارزیابی درباره ی شیوه ی عملکرد آنها هم داشته باشیم. آخرین آمار منتشر شده دستیار شخصی مایکروسافت، کورتانا را در این رقابت بازنده اعلام می کند.

این آما در رابطه با عملکرد دستیارهای شخصی در پاسخ به سوالات سخت منتشر شده است. Google Now، سیری و کورتانا مورد پرسش سوال های سختی قرار گرفته شدند که توسط دو توسعه دهنده طراحی شده بودند.

و می توان آمار را در تصویر مشاهده کرد، دستیار شخصی گوگل بهترین عملکرد را داشته در حالی که تنها یک سوم از سوالاتی که پرسیده شده را پاسخ داده است. سیری تقریبا حدود یک چهارم و شاید کمی بیشتر از آنها را پاسخ داده و کورتانا تنها توانسته حدود 11.7 درصد سوالات را پاسخ دهد.

siri

اگر علاقه مندید بدانید این سوالات چگونه بوده اند، نمونه ای از سوالات “دلایل ایجاد آلزایمر؟” بوده است. یکی دیگر از آنها درباره رادون اکتینید ها پرسیده شده است. سوالات پرسیده شده نسبتا سخت بوده اند و یک فرد با اطلاعات عمومی عالی پاسخ آنها را نمی داند. با این که گوگل برنده و کورتانا بازنده است هیچ کدام از آنها کامل نیستند. ما منتظر روزی هستیم که نمره ی این دستیارها به بالای 50 درصد افزایش یابد و بتوانند بسیاری از سوالات دشوار را پاسخ دهند.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال