در مراسم Small Surface مایکروسافت، منتظر چه چیزهایی باشیم؟

در مراسمی که فردا در نیویورک و توسط مایکروسافت برگزار خواهد شد و مراسم سرفیس کوچک نام گرفته، انتظار میرود شاهد معرفی یک تبلت کوچک با عنوان Surface Mini از این شرکت باشیم. براساس شایعات، این تبلت دارای نمایشگر 7 اینچی خواهد بود که گفته میشود ممکن است به جای سرفیس 10 اینچی با ویندوز RT معرفی شود، […]

در مراسمی که فردا در نیویورک و توسط مایکروسافت برگزار خواهد شد و مراسم سرفیس کوچک نام گرفته، انتظار میرود شاهد معرفی یک تبلت کوچک با عنوان Surface Mini از این شرکت باشیم.

براساس شایعات، این تبلت دارای نمایشگر 7 اینچی خواهد بود که گفته میشود ممکن است به جای سرفیس 10 اینچی با ویندوز RT معرفی شود، اما تا زمان برگزاری این مراسم و معرفی مایکروسافت نمیتوان بطور قطع درمورد مشخصات آن نظر داد.

همچنین پیشبینی میشود، ورژن جدید Surface Pro در این مراسم معرفی شود که در 5 مدل مختلف با مشخصات سخت افزاری و قیمت های متفاوت عرضه خواهد شد.

بر اساس شایعات، ارزانترین مدل سرفیس پرو 3 با قیمت 799 دلار دارای پردازنده Core i3 اینتل هاسول، 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه SSD خواهد بود و مدلهای گرانتر با حافظه های بیشتر و پردازنده های i5 و i7 عرضه خواهند شد.

گفته میشود جایگزین سرفیس پرو 2 دارای نمایشگر بزرگتر و حاشیه نمایشگر کمتری خواهد بود و به همین تناسب برای آن کاور و کیبورد های جدیدی نیز معرفی خواهد شد.

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال