در نهایت برنامه ی “دکمه را فشار بده و پیتزا دریافت کن” نیز اختراع شد!

“ما همه ی آن را میخواهیم و همین الان هم می خواهیم!” این شیوه ی زندگی ما در قرن 21 است. از زمانی که اپلیکیشن پیام رسانی Yo که تنها با تایپ یک کلمه و یک کلیک کار میکرد، تبدیل به یک نرم افزار بزرگ و معروف شد، توسعه دهندگان نرم افزار شروع به تولید برنامه های […]

“ما همه ی آن را میخواهیم و همین الان هم می خواهیم!” این شیوه ی زندگی ما در قرن 21 است.

از زمانی که اپلیکیشن پیام رسانی Yo که تنها با تایپ یک کلمه و یک کلیک کار میکرد، تبدیل به یک نرم افزار بزرگ و معروف شد، توسعه دهندگان نرم افزار شروع به تولید برنامه های آسان (با یک کلیک) برای دریافت همه چیز کردند!

در حالی که ممکن است برنامه “tap’n’go” برای انجام تکالیف حساب دیفرانسیل شما برای چند ساعت روی میزتان باشد، برنامه ای وجود دارد که به شما اجازه می دهد یک دکمه را فشار داده و یک پیتزا دریافت کنید. رویاهای دوران دانشجویی شما به واقعیت می پیوندد!

‘Push for Pizza’ را ببینید، این برنامه آیفون به ساده ترین روش سفارش پیتزای خود می بالد.

شما از قبل اطلاعات کارت اعتباری و آدرس خود را تکمیل میکنید و میتوانید برای اطمینان یک پسورد ورود به اپلیکیشن نیز تنظیم کنید. سپس تنها کافی است با کلیک روی آیکن پیتزا، یکی از آنها را سفارش دهید و نزدیک ترین رستوران برای سفارشتان را انتخاب کنید تا در اولین فرصت و بدون هیچ کار اضافی آن را درب خانه دریافت کنید.

دکمه جادویی دریافت پیتزا بصورت اتوماتیک از طریق API، با شرکتهای حمل و نقل Ordr.in و delivery.com برای تحویل پیتزا به آدرس شما هماهنگ میشود.

بنابراین اگر در آمریکا زندگی می کنید یک برنامه Push for Pizza دریافت کنید که در iOS رایگان است.

امیدواریم چنین سرویس هایی را بزودی در کشور خودمان نیز مشاهده نماییم. نظر شما در این باره چیست؟

dgd

rte

sfs

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال