دسترسی رایگان نرم افزار Office 365 برای مدرسه های نیویورک

روز گذشته شرکت مایکروسافت اعلام کرد که تمامی دانش آموزان مدرسه های شهر نیویورک سیتی و البته دبیران آنها، به نسخه ی کامل ProPlus نرم افزار Office 365 دسترسی رایگان خواهند داشت و حتی اگر برخی از افراد، واجد شرایط مایکروسافت نیز شوند، می توانند 5 لایسنس برای Desktop و 5 لایسنس برای موبایل ها دریافت […]

روز گذشته شرکت مایکروسافت اعلام کرد که تمامی دانش آموزان مدرسه های شهر نیویورک سیتی و البته دبیران آنها، به نسخه ی کامل ProPlus نرم افزار Office 365 دسترسی رایگان خواهند داشت و حتی اگر برخی از افراد، واجد شرایط مایکروسافت نیز شوند، می توانند 5 لایسنس برای Desktop و 5 لایسنس برای موبایل ها دریافت نمایند.

ظاهرا هدفی که پشت این موضوع پنهان شده، این است که دانش آموزان تمرکز کامل را در سر کلاس داشته باشند و حواس آن ها از درس پرت نشود. اما مسلما چنین موضوعی نخواهد بود و همه ی ما می دانیم که مایکروسافت، نرم افزاری همچون Office 365 را به صورت رایگان و از روی مهربانی به مدرسه ای ها ارائه نمی کند. اما موضوع دیگری نیز وجود دارد و آن، این است که اخیرا مدارس نیویورک در حال استفاده از کروم بوک ها می باشند و به صورت همزمان نیز از سرویس Google Drive نیز استفاده می کنند.

احتمالا مایکروسافت به جمعی از افراد رو به رو شده است که قرار نیست از زمان مدرسه و نوجوانی، به فکر استفاده از نرم افزار آفیس و همچنین سیستم عامل ویندوز باشند. به همین دلیل مایکروسافت به این فکر افتاده است که این نرم افزار را از همین زمان به آنها آموزش دهد تا در آینده و زمانی که بزرگ شدند، برای چیزی کهاز کودکی آن را می شناسند و کار کرده اند، پول پرداخت کنند…

نظر شما در این مورد چیست؟ به نظر شما این حرکت، به چه دلیلی بوده و چه تاثیری بر مدارس و استفاده ی آنها از کروم بوک ها خواهد گذاشت؟!

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال