دستگاه های ویندوز فون مجهز به Snapdragon 810، امسال عرضه خواهند شد

چه بخواهیم و چه نخواهیم، با وجود مشکلاتی که شرکت کوالکام با چیپ های Snapdragon 810 پیدا کرده است، این چیپ یکی از قدرتمند ترین چیپ های دنیا و همچنین از پرطرفدارترین پردازنده های سال های اخیر می باشد. شرکت ال جی اولین شرکتی می باشد که از این چیپ قدرتمند استفاده کرده است اما […]

چه بخواهیم و چه نخواهیم، با وجود مشکلاتی که شرکت کوالکام با چیپ های Snapdragon 810 پیدا کرده است، این چیپ یکی از قدرتمند ترین چیپ های دنیا و همچنین از پرطرفدارترین پردازنده های سال های اخیر می باشد. شرکت ال جی اولین شرکتی می باشد که از این چیپ قدرتمند استفاده کرده است اما ما انتظار استفاده ی بیشتر از این چیپ را در پرچم دارانی که در کنگره جهانی موبایل معرفی خواهند شد را داریم.

در حال حاضر دو شرکت مایکروسافت و کوالکام به همکاری خود ادامه می دهند و تایید کرده اند که ممکن است در سال جاری میلادی شاهد عرضه ی پرچم داری از سوی مایکروسافت با قلب تپنده ی Snapdragon 810، باشیم! چیپ Snapdragon 810 دارای 8 هسته ی 64 بیتی (4 هسته ی Cortex-A57 و چهار هسته ی Cortex-A53)، و پردازنده ی گرافیکی Adreno 430 می باشد که قدرت خارق العاده ای را برای شما به ارمغان خواهند آورد. همچنین این چیپ از نمایشگرهای 4K و آخرین نسل اینترنت همراه یعنی LTE Cat.9 با سرعت دانلود 450 مگابیت بر ثانیه، پشتیبانی می کند.

متن زیر به نقل از کنفرانس خبری شرکت کوالکام در رابطه با این موضوع می باشد:

“مدیر بخش مدیریت تولیدات کوالکام در مایکروسافت گفته است: همکاری دو شرکت مایکروسافت و کوالکام به این دو شرکت اجازه ی تجارت بین دو شرکت و به ثمر نشاندن رویاها و تجربه ی سرگرمی بهتری را برای کاربران به وسیله ی تلفن های هوشمند ویندوز فون، داده است. ما با ادامه ی این رابطه و با استفاده از چیپ های Snapdragon 810 گوشی های هوشمند لومیا را به بهترین کلاس خواهیم رساند و تجربه ی ترکیبی از پردازش های قدرتمند، گرافیک خارق العاده و همچنین ارتباطات فوق سریع را در اختیار کاربران قرار خواهیم داد.”

شرکت مایکروسافت قبلتر، ویندوز 10 برای تلفن های هوشمند را با قابلیت های بسیار به روز شده و گسترده، معرفی کرده بود. به طور حتم می توان گفت ترکیب این دو، بسیار جالب و دیدنی خواهد شد!

در هر حال باید منتظر ماند و دید آیا مایکروسافت در کنگره ی جهاین موبایل، ما را شگفت زده خواهد کرد یا خیر

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال