دوربینی حرفه ای مخصوص سلفی گرفتن

حتی شرکت ساخت دوربین Olympus نیز از بازار ساخت دشتگاه های مخصوص سلفی عقب نمانده است. این شرکت اخیرا از PEN E-PL7 رونمایی کرده که ظاهری کلاسیک دارد و با یک صفحه نمایش سه اینچی با قابلیت چرخش گرفتن سلفی ها را آسان تر می کند. وقتی صفحه نمایش را می چرخانید می توانید یک […]

حتی شرکت ساخت دوربین Olympus نیز از بازار ساخت دشتگاه های مخصوص سلفی عقب نمانده است. این شرکت اخیرا از PEN E-PL7 رونمایی کرده که ظاهری کلاسیک دارد و با یک صفحه نمایش سه اینچی با قابلیت چرخش گرفتن سلفی ها را آسان تر می کند.

وقتی صفحه نمایش را می چرخانید می توانید یک حالت با نام “Selfie Mode” را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد با کمی وقفه ی زمانی سلفی بگیرید. این دوربین با قایلیت زومی که در اختیارتان می گذارد سلفی گرفتن را محبوب تر می کند، شما می توان سلفی را با زوم کامل بگیرید یا در حالت عادی، در این صورت مطوئن خواهید شد تمام صورت شما در عکس قرار می گیرد.

دوربین  E-PL7 با سنسوری 16 مگاپیکسلی به بازار عرضه خواهد شد. سیستم اتوفوکوس 81 نقطه ای این دوربیت به شما امکان می دهد تا از اجسام در حال حرکت 3.5 فریم بر ثانیه عکس بگیرید. البته جالب است بدانید این دوربین به وای فای هم مجهز است و شما می توانید به هر شکلی که مایلید عکس هایتان را به اشتراک بگذارید.

بدنه ی این دوربین که در اواخر سپتامبر امسال به قفسه ی فروشگاه ها خواهد آمد 600 دلار قیمت دارد و می توانید با پرداخت 100 دلار اضافی یک لنز 14-42mm f/3.5-5.6 نیز دریافت کنید. لوازم جانبی این دوربین اکتبر امسال از راه می رسند.

لینک کوتاه | منبع : Engadget

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال