دوربین Seek Thermal، حس ششم تلفن هوشمند شما خواهد بود

Seek Thermal فرش قرمز را برای معرفی دوربین هوشمند و جدید خود که با همان نام یعنی “Seek Thermal” شناخته می شود، آماده کرده است و از امروز، با قیمت بالای 199 دلار در حال عرضه شدن در بازارهای مختلف، برای تلفن های هوشمند می باشد. دوربین Seek Thermal، یک وسیله ی جانبی برای تلفن های […]

Seek Thermal فرش قرمز را برای معرفی دوربین هوشمند و جدید خود که با همان نام یعنی “Seek Thermal” شناخته می شود، آماده کرده است و از امروز، با قیمت بالای 199 دلار در حال عرضه شدن در بازارهای مختلف، برای تلفن های هوشمند می باشد.

دوربین Seek Thermal، یک وسیله ی جانبی برای تلفن های هوشمند به حساب می آید که اندازه ی آن، به قدری مناسب می باشد که به راحتی در جیب شما جای میگیرد و می تواند یک حس ششم برای تلفن هوشمند شما به حساب آید.

این دوربین از هر دو سیستم عامل اندریود و آی او اس بهره می برد و هنوز خبری از نسخه ی ویندوز فون آن نیست. عملکرد این دوربین، همچون یک دوربین حرارتی است و در عکسی که توسط سازندگان منتشر شده است، می توانید یک لوله ی داغ را مشاهده نمایید که به چه حالتی در این تلفن نشان داده شده است.

از این دورین می توان در شکار حیوانات در جنگل، دیدن محیط های دود آلود و موارد دیگر استفاده کرد که بسیار کار آمد خواهد بود. وزن این دورین، 0.5 اونس خواهد بود که بسیار مناسب است. البته نباید گران بودن این تکنولوژی را نیز در نظر نگیریم چرا که 199 دلار پول کمی نیست.

Seek Thermal در پاییز سال جاری توسط خرده فروشان اینترنتی همچون آمازون، عرضه خواهد شد.

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال