راه اندازی اینترنت بدون سیم رایگان در ایتالیا به منظور تقویت اقتصاد

ایتالیا یکی از زیباترین و توریستی ترین کشور های اروپا به شمار می رود و با طبیعت فوق العاده ای که دارد، هر ساله شمار زیادی از گردشگران را به سوی خود می کشاند. اما این موضوع در رابطه با شبکه ی اینترنت این کشور صدق نمی کند و دولت ایتالیا این موضوع را به […]

ایتالیا یکی از زیباترین و توریستی ترین کشور های اروپا به شمار می رود و با طبیعت فوق العاده ای که دارد، هر ساله شمار زیادی از گردشگران را به سوی خود می کشاند. اما این موضوع در رابطه با شبکه ی اینترنت این کشور صدق نمی کند و دولت ایتالیا این موضوع را به خوبی درک کرده است.

به همین منظور، در طرح جدیدی که به تصویب دولت رسیده است، بودجه ی 6.3 میلیون دلاری به راه اندازی شبکه ی وایلرس رایگان تخصیص داده شده است. این موضوع، نه تنها موجب استفاده ی توریست ها می شود، بلکه با استفاده ی مردم عادی این کشور، اقتصاد این بخش از کشور ایتالیا رونق بیشتری پیدا می کند. مسئولان در رابطه با بخش اینترنت ایتالیا بسیار نگران هستند و با راه اندازی این طرح، امیدوارند چرخه ی اقتصادی این بخش به جریان بیفتد.

این طرح قرار است از تابستان سال آینده اجرا شود و طرحی گسترده به حساب می آید. قرار است این اینترنت وایلرس که بدون رمز عبور می باشد، تمامی ایتالیا را پوشش دهد. از فرودگاه ها گرفته تا مراکز خرید و حتی در تاکسی ها. البته در رابطه با میزان سرعت، پهنای باند و اینکه آیا سیا.ستی در جهت پرداخت هزینه در استفاده ی اضافی وجود دارد یا خیر، صحبتی نشده است اما اگر اینترنت رایگان در دسترس افراد مختلف مخصوصا توریست ها قرار گیرد، می تواند حرکتی فوق العاده از سوی دولت ایتالیا باشد و شاید سایر کشور ها نیز به انجام این کار ترغیب شوند..

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال