رتبه اول اخراج کارمندان از سال 2009 برای مایکروسافت

مایکروسافت در گزارش های خود بزرگترین دوره از اخراج کارکنان را اعلام خواهد کرد. بنا به این گزارش از یک منابع ناشناس ، از سال 2009 که تعداد اخراجی های مایکروسافت 5800 نفر بوده و این رقم رو به افزایش است. این حرکت در نتیجه ی بخشی از برنامه های این شرکت در ادغام و […]

مایکروسافت در گزارش های خود بزرگترین دوره از اخراج کارکنان را اعلام خواهد کرد. بنا به این گزارش از یک منابع ناشناس ، از سال 2009 که تعداد اخراجی های مایکروسافت 5800 نفر بوده و این رقم رو به افزایش است. این حرکت در نتیجه ی بخشی از برنامه های این شرکت در ادغام و کوچک کردن شرکت بعد از عقد قرارداد با نوکیا است. این کاهش نیروی کار که احتمالا این هفته اعلام خواهد شد، بر روی مجموعه نوکیا و سایر بخش های مایکروسافت، تیم های بازاریابی و مهندسی تاثیر خواهد گذاشت.

در هفته ی گذشته مدیر ارشد اجرایی شرکت، Satya Nadella با صدور بیانیه ای اظهار داشت: تمرکز و بهره وری شرکت با کاهش کارکنان و افزایش بازده آنها بیشتر خواهد شد. مدیر عامل جدید نیز در فکر رونمایی از برنامه های جدید در اواخر این ماه است.

Nadella تاکید بیشتر بر روی دستگاه های تلفن همراه و همچنین بهره وری از برنامه های نرم افزاری دارد. در یک محاسبه در هفته ی گذشته مدیر عامل مایکروسافت گفت که شرکت بر روی ساخت نرم افزارهای جدید با کمک توسعه دهندگان و مهندسین نرم افزار تاکید دارد.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال