رغبت بیشتر کاربران بلکبری به خرید اپل آیفون 6

شرکت تحقیقاتی آنلاین Survata یک نظرسنجی از 889 نفر انجام داده و کشف کرد که 6 درصد کاربران بلک بری به احتمال زیاد به اپل آیفون 6 بپیوندد. 5 درصد از کاربران اندروید و 3 درصد از کاربران ویندوزفون براین باورند که در نهایت آیفون 6 خریداری خواهند کرد. این نظرسنجی بین دوم و چهارم سپتامبر […]

شرکت تحقیقاتی آنلاین Survata یک نظرسنجی از 889 نفر انجام داده و کشف کرد که 6 درصد کاربران بلک بری به احتمال زیاد به اپل آیفون 6 بپیوندد. 5 درصد از کاربران اندروید و 3 درصد از کاربران ویندوزفون براین باورند که در نهایت آیفون 6 خریداری خواهند کرد. این نظرسنجی بین دوم و چهارم سپتامبر صورت گرفته است.

این هم جای تعجب ندارد که انتظار می رود 36 درصد صاحبان اپل آیفون 5، آیفون 6 خریداری کنند. بسیاری از کسانی که آیفون 5 دارند، به زودی قرارداد دو ساله آن ها به پایان می رسد. آن ها می توانند گوشی جدید را با قیمت سوبسید خریداری کنند. همچنین 18% از کاربران اپل آیفون 5s و 15% از کاربران آیفون 5c نیز خواهان ورژن بزرگتر این گوشی هستند.

لازم به ذکر است تنها 5 درصد کاربران مورد مطالعه اندروید گفتند که احتمالا به آیفون 6 روی بیاورند. Survata گفت ویژگی های مورد انتظار در تکرار بعدی گوشی هوشمند اپل ظاهر خواهد شد. صفحه نمایش 4.7 اینچ با تراکم پیکسل 417ppi و اتصال NFC در گوشی های اندروید مدت هاست که در دسترس می باشد.

با توجه به اینکه اپل آیفون 6 هنوز معرفی نشده، افرادی که به این نظرسنجی پاسخ دادند، جواب آن ها بر اساس حدس و گمان و شایعات می باشد و شاید بتوان گفت این تعداد بعد از روز سه شنبه، زمانی که اپل آیفون 6 رونمایی میشود، متفاوت خواهد بود.

pi

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال