رقیبی برای گوگل گلس از ژاپن؛ عینک هوشمند بسیار زیبای FUN’IKI

پوشیدنی های هوشمند در حال یافتن جایگاه خود در بازار تکنولوژی هستند این روند از زمانی که پوشیدنی های هوشمندی که در قسمت سر استفاده می شوند ظهور پیدا کردند شدت گرفت. از این دسته پوشیدنی ها گوگل گلس معروف ترینشان است اما کمپانی های دیگری نیز در دنیا اقدام به ساخت این دست پوشیدنی […]

پوشیدنی های هوشمند در حال یافتن جایگاه خود در بازار تکنولوژی هستند این روند از زمانی که پوشیدنی های هوشمندی که در قسمت سر استفاده می شوند ظهور پیدا کردند شدت گرفت. از این دسته پوشیدنی ها گوگل گلس معروف ترینشان است اما کمپانی های دیگری نیز در دنیا اقدام به ساخت این دست پوشیدنی ها کرده اند که این شرکت ژاپنی آخرین آنهاست.

FUN’IKI Ambient Glasses تنها نوتیفیکیشن های شما را یادآوری می کند. این فرآیند توسط ال ای دی های چند رنگ و اسپیکرهایی که در دسته ی این عینک تعبیه شده اند انجام می شود. در واقع عینک FUN’IKI یک عینک معمولی است که تنها نوتیفیکیشن های آیفون شما را به وسیله ی نور به شما اطلاع می دهد.

اپلیکیشن آی او اس FUN’IKI به شما اجازه می دهد صدا و نور مشخصی برای هرکدام از نوتیفیکیشن هایتان تنظیم کنید. این عینک هم چنین می تواند پیام های متنی شما را در گوشتان زمزمه کند.

این عینک در سایت ژاپنی اش برای خرید در دسترس است. انتظار می رود این عینک در دسامبر امسال به بازارهای جهانی عرضه شود. همچنین لنزهای این عینک می تواند متناسب با ضعیفی چشمان شما طراحی شود.

اطلاعات دقیقی از قیمت گذاری این ساعت هوشمند منتشر نشده است.به نظر شما این عینک کارآیی خواهد داشت؟

لینک کوتاه | منبع: Phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال