رندرهای گلکسی اس 11 پلاس سامسونگ چندان درست نیستند

شرکت سامسونگ در نظر دارد فوریه سال 2020 نسل جدیدی گوشی های هوشمند گلکسی اس را معرفی کند. گوشی های هوشمندی که قرار است به عنوان پرچمداران جدید سامسونگ راهی بازار شوند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، تاکنون تصاویر رندر شده مختلفی از سری گلکسی اس 11 منتشر شد و حال Ice Universe […]

شرکت سامسونگ در نظر دارد فوریه سال 2020 نسل جدیدی گوشی های هوشمند گلکسی اس را معرفی کند. گوشی های هوشمندی که قرار است به عنوان پرچمداران جدید سامسونگ راهی بازار شوند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، تاکنون تصاویر رندر شده مختلفی از سری گلکسی اس 11 منتشر شد و حال Ice Universe یکی از افشاکنندگان صنعت بیان داشت که رندر منتشر شده گلکسی اس 11 پلاس چندان طراحی درستی ندارد.

بنابراین نباید انتظار داشت که طرح نهایی گلکسی اس 11 پلاس شباهت کاملی به تصاویر فاش شده داشته باشد. در تصاویر منتشر شده گلکسی اس 11 پلاس چینش دوربین نامنظم است و Ice Universe می گوید سامسونگ چنین آرایشی به کار نمی گیرد و یقینا جای هر ماژول دوربین مشخص است.

در تصاویر اگر دقت کنید ماژول ها چینش نامشخصی داشته و ترتیب درستی برای آنها در نظر گرفته نشده و بعید است که سامسونگ چنین طرحی به کار گیرد. گلکسی اس 11 در سه مدل استاندارد، E و پلاس عرضه می شود. بالاترین نسخه پلاس است و از نمایشگر 6.9 اینچی، حافظه رم 12 گیگابایتی، حافظه داخلی 512 گیگابایتی، باتری 4500 میلی آمپری و برخی مشخصات دیگر برخوردار است.

اما نسخه استاندارد از برخی موارد ضعیف تر بهره می برد. از جمله آن که حافظه داخلی 256 گیگابایت خواهد بود و باتری نیز کم ظرفیت تر است. در هر صورت برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند. پیش بینی می شود بیشتر شایعات انتشار یافته پیرامون گلکسی اس 11 به حقیقت تبدیل شود، اگرچه تصاویر چندان صحیح نیستند. برای مطالعه خبرهای دیگر از صفحه اخبار فناوری و اطلاعات دیدن کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال