روتر های مسافرتی و بدون سیم AC750، محصولی جدید از TRENDnet

شرکت TRENDnet که از بزرگترین تولید کنندگان قطعات جانبی و محصولات شبکه می باشد، روز گذشته محصول جدید خود را با نام AC750 معرفی کرد. این محصول جدید، یک روتر مسافرتی جم و جور و قدرتمند می باشد که قرار است با نام تجاری TEW-817DTR، روانه ی بازار شود و قابلیت تعویض پریز را دارا می باشد […]

شرکت TRENDnet که از بزرگترین تولید کنندگان قطعات جانبی و محصولات شبکه می باشد، روز گذشته محصول جدید خود را با نام AC750 معرفی کرد. این محصول جدید، یک روتر مسافرتی جم و جور و قدرتمند می باشد که قرار است با نام تجاری TEW-817DTR، روانه ی بازار شود و قابلیت تعویض پریز را دارا می باشد تا این اطمینان به وجود آید که از این روتر می توان در همه جا استفاده کرد.

این محصول جدید و قدرتمند قادر خواهد بود تا اطلاعات را با سرعت 433 مگابیت در ثانیه در شبکه ی WiFi AC و با سرعت 300 مگابیت در ثانیه در شبکه ی WiFi N انتقال دهد. همچنین، این روتر قدرتمند را می توان به تمامی دستگاه های Wireless AC و Wireless N متصل کرد و دلیل آن، وجود چندین نوع مختلف از پریز می باشد که می توان در آن تغییر داد، موضوعی که شاید یکی از جذاب ترین قسمت های این خبر باشد.

مدیر بخش تکنولوژی شرکت TRENDnet، آقای Sonny Su، در رابطه با این روتر اعلام کرده است که قابلیت های زیاد و توانایی بالای این روتر می تواند آن را به انتخابی مناسب برای بسیاری از افراد تبدیل کند اما مهم ترین بخش آن، قابلیت جدیدی می باشد که به وسیله ی آن، قادر خواهید بود تا تمامی دستگاه های Wireless AC و Wireless N را به یکدیگر متصل کنید.

قیمت نهایی اعلام شده برای این روتر توانمند، 89.99 دلار می باشد. در ادامه می توانید مشخصات فنی روتر TRENDnet AC750 را مشاهده نمایید.

Share a single Internet connection with multiple users
Networks WiFi AC and N devices while on the go
AC750: concurrent 433 Mbps WiFi AC + 300 Mbps WiFi N bands
Interchangeable power plugs: North America, Euro, and UK
Supports Router, Wireless ISP (WISP), Access Point, and Repeater modes
Pre-encrypted WiFi for your convenience
Ethernet port
VPN passthrough support (IPSec, PPTP, and L2TP VPN)
Energy savings GREENnet technology
IPv6 network support
TEW-817DTR Warranty: 3 year limited
TEW-817DTR Availability: Available from retailers and other TRENDnet partners this May 2015
TEW-817DTR MSRP: USD 89.99

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال