زمان عرضه ی کارت گرافیک GTX 960 به صورت رسمی اعلام شد

بسیاری از افراد منتظر معرفی زمان عرضه ی کارت گرافیک GTX 960 به صورت رسمی بودند و تصور می کردند که انویدیا، این کارت گرافیک جدید و میان رده را در نمایشگاه جهانی CES 2015 و در اوایل ژانویه معرفی کند اما انویدیا اعلام کرده است که این کارت گرافیک در تاریخ 22 ژانویه معرفی […]

بسیاری از افراد منتظر معرفی زمان عرضه ی کارت گرافیک GTX 960 به صورت رسمی بودند و تصور می کردند که انویدیا، این کارت گرافیک جدید و میان رده را در نمایشگاه جهانی CES 2015 و در اوایل ژانویه معرفی کند اما انویدیا اعلام کرده است که این کارت گرافیک در تاریخ 22 ژانویه معرفی خواهد شد.

این کارت گرافیک از تراشه ی قدرتمند GM206 که بر پایه ی معماری Maxwell ساخته شده است، بهره خواهد برد و دارای پهنای باند 128 بیت و 2 گیگابایت حافظه می باشد. میزان برق مصرفی این کارت نیز پایین بوده و از یک رابط 6 پین برق برای تغذیه ی برق استفاده خواهد کرد.

اما جالب ترین موضوع در رابطه با این کارت گرافیک، قیمت آن می باشد. با نوجه به قدرت بسیار بالایی که این کارت دارد، قیمت آن تنها 200 دلار می باشد که بسیار قابل توجه است. پس اگر شما نیز از آن دسته افرادی هست که به دنبال تهیه و خرید یک کارت گرافیک میان رده و خوش و قیمت برای بازی های رایانه ای می باشید، پیشنهاد می کنیم تا زمان ورود این قطعات به بازار داخلی کشور صبر کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال